På arbejdsmarkedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

Lise

Pyh, det er altså lidt hårdt at komme igang... Jeg har glædet mig til at starte på det job i 1½ år, og nu kom tiden endelig. Og jeg synes det er superfedt at være på en arbejdsplads, være en del af den, ha' mit eget skrivebord, computer, en tlf hvor der står mit navn på og alle de der ting, og få opgaver som jeg kan (prøve at) løse. Jeg nyder at ikke alting handler om baby, og jeg nyder virkelig at eksamen er overstået for denne gang, så jeg har fri når jeg har fri (uden dårlig samvittighed over hvad jeg BURDE lave i stedet for at slappe af)... Men hold da kæft - det er flere år siden jeg sidst har haft et fuldtidsjob, og dengang havde jeg hverken barn, mand eller hus der skulle passes. Jeg tager hjemmefra kl 7:30 og kommer hjem igen kl 17:30 - det er jo HELE dagen. Kommer hjem til spisetid, vi spiser, bader eller leger lidt, og så skal Simon i seng. Og så var det den dag. Pyh, føler jeg kommer til at gå glip af noget... blev lidt misundelig da Christian fortalte nogen ting fra vuggestuen (i forb med aflevering og afhentning), fordi det ikke er mig der har styr på den vuggestue længere... Har lidt svært ved at overskue fremtiden - også fordi jeg vildt gerne vil det job, og til efteråret starter jeg på studie igen som der også skal være tid til, men der er bare alt for få timer i døgnet, for jeg vil jo også gerne se min smukke søn... nå, mon ikke vi rammer en rutine snart og så må vi bare nyde weekenderne sammen.. Kh. Lise, der synes hun har lidt travlt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

ivfmarie

Jeps Søde Lise - det er det pul(vari)serende arbejdsmarket der har taget sit klamme greb i dig! Jeg har nøjagtig samme feeling som du beskriver - elsker jobbet, men kunne godt lige bruge at par timer mere i døgnet. Og jeg er endda hjemme allerede mellem 16 og 16.30. Derfor håber jeg virkelig også inderligt at jeg får mit gamle job igen - det er her i byen, og jeg ville kunne [k]gå[/k] hen til dp'en og alligevel nå at hente inden 16. Nå - så blev det lige om mig... sorry. Kan lige afslutningsvis sige at det bliver bedre når der kommer rutine i hverdagen - og man lærer at sætte stooor pris på weekender og fridage. Knus fra Marie - også working-mom

Anmeld

4. juni 2008

Loggidut

jeg forstår kun alt for godt hvad du mener...og vil slet ikke kommentere det yderligere andet end jeg er så træt af at skulle på job. jeg nyder Tif, som jeg aldrig har nydt et barn før, da drengene var små generede det mig ikke synderligt, men nu gør det :'( jeg tror jeg er ved at være gammel

Anmeld

4. juni 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

jeg tror jeg er ved at være gammel

Naarrrrrrhj.....

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jeg forstår kun alt for godt hvad du mener...og vil slet ikke kommentere det yderligere andet end jeg er så træt af at skulle på job. jeg nyder Tif, som jeg aldrig har nydt et barn før, da drengene var små generede det mig ikke synderligt, men nu gør det :'( jeg tror jeg er ved at være gammel[/citat] nej du ved bare det er den sidste bebs du får, så du hænger i brmserne. jeg kender det alt for godt!! jeg nyder også virkelig at gå hjemme med ham. men kommer jo nok heller aldrig til det igen:'( snøft....

Anmeld

5. juni 2008

Loggidut

nej kalaha, for Christian har jo været den sidste for mig i mange år...og med ham hang jeg sørme ingen steder...havde ellers selv tænkt den tanke, men niks...det er ikke der den er gal!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.