på piger og drenge...er der mon nogen her der kan mærke den?
her de sidste par uger, mener jeg altså at kunne se en stor forandring på Tif...hun er blevet så meget mere piget...ja det lyder åndsvagt, men det er hun sgu.
hun skaber sig virkelig som kun en hidsig pige kan, hun krammer hele tiden med bamser, og kan blive så tøsefornærmet at det er til at brække sig over...
hvis hun ikke gider spise mere, så vifter hun afvigende med hånden, og vender hovedet bort, som om hun tænker...det der skal jeg bare ikke spise noget af.
og tøj? hallo, hun er på vej mod hendes 11 måneder, men alligevel bliver tøjet studeret...ganske nøje, ligger der tøj på puslebordet...ja så skal det vendes og drejes...
i dag havde hun er cyklamefarvet sæt sommertøj på, med små sommerfugle på bukserne og trøjen, og de bliver alle sammen peget ud, og spurgt til...hendes strømper, bliver også grundigt kigget igennem hver dag!
altså, når jeg tænker tilbage på drengene, så var de megetmere drenget, ligeglad med deres tøj, og kolde over for strømper...bare de kunne få dem af, og bamser, niks nej,....den gang var det kun biler der duede...
er der andre der kan mærke nogle drenge/pigetræk ved børnene...jeg tror altså det her tigerspring har noget med at de finder deres køn, dog uden jeg aner en disse om det...
undrer mig bare lidt
Anmeld