NYT pige-babytøj online - HVOR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Pige2009

Mathildesmor skriver:

Jeg købte lidt tøj i Bilka til Mathilde da hun var baby, og dengang var kvaliteten virkelig ringe - efter én til to vaske, var tøjet - specielt bukserne helt ude af facon, og nærmest krøllede. Måske jeg bare har været uheldig?

Til gengæld er deres body'er til en flad 10'er faktisk ganske udemærket til prisen.

Jeg synes faktisk kvaliteten er utrolig god nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Vidunderligeunger

B&J skriver:

En skam i ikke har en name it butik der er nemlig alle de ting du skriver jeg har købt det meste af mit der og nej hvor er det søde og flotte ting... man ja hjemme siden er der ingen ting

det har vi også, men jeg er lænket til sofaen den næste uges tid pga plukveer, som jeg ikke har taget alvorligt  så jeg skal liiige shoppe lidt, i tilfælde af hun melder sin ankomst før tid - kæresten vil hellere lægge dankort til end selv skulle ud og kigge hihi

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Det var lige præcis det jeg erfarede, og har faktisk ikke handlet børnetøj deroppe siden - det er så 5 år siden.

Men jeg skal da ikke kunne sige om kvaliteten er blevet bedre med årene......

bodyer har jeg 15 i str 50 og 15 i str 56 fra h&m og nameit - det må være nok

men måske man kunne købe de der stofbleer deroppe.. 

Anmeld

21. april 2010

B&J

BlyViol skriver:

det har vi også, men jeg er lænket til sofaen den næste uges tid pga plukveer, som jeg ikke har taget alvorligt  så jeg skal liiige shoppe lidt, i tilfælde af hun melder sin ankomst før tid - kæresten vil hellere lægge dankort til end selv skulle ud og kigge hihi

uhh jaaa smiler.... kan du ligge stille glæder mig til af se billeder

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

B&J skriver:

uhh jaaa smiler.... kan du ligge stille glæder mig til af se billeder

ja er nærmest forstenet

Anmeld

21. april 2010

Leonora

Hej

Hvis du har lyst kan du jo se på min hjemmeside...www.norastar.dk. Jeg syr børnetøj på bestilling. Er ved at udvide udvalget på siden i øjeblikket. Jeg kan sy hvad som helst.... Øgså hvis det er noget man ikke kan finde på side..

Venlig hilsen

Louise

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

Leonora skriver:

Hej

Hvis du har lyst kan du jo se på min hjemmeside...www.norastar.dk. Jeg syr børnetøj på bestilling. Er ved at udvide udvalget på siden i øjeblikket. Jeg kan sy hvad som helst.... Øgså hvis det er noget man ikke kan finde på side..

Venlig hilsen

Louise

det lyder dyrt

Men vil i hvert fald lige kigge!!  tak for tippet

Anmeld

21. april 2010

Leonora

BlyViol skriver:

det lyder dyrt

Men vil i hvert fald lige kigge!!  tak for tippet

Det kommer meget an på hvad stof du vælger... Til str lille bitte baby kan jeg lave 4 par bukser på en meter stof... en meter stof i fx stof2000 koster ca 55 kr...Så ex et par busker vil koste ca 175 med syning, stof og forsendelse :-). Ja det er lidt dyere men så er det også noget ingen andre har . Men du er da altid velkommen til at se på siden...

Held og lykke med resten af din graviditet

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

Leonora skriver:

Det kommer meget an på hvad stof du vælger... Til str lille bitte baby kan jeg lave 4 par bukser på en meter stof... en meter stof i fx stof2000 koster ca 55 kr...Så ex et par busker vil koste ca 175 med syning, stof og forsendelse :-). Ja det er lidt dyere men så er det også noget ingen andre har . Men du er da altid velkommen til at se på siden...

Held og lykke med resten af din graviditet

tak jeg har kigget.. må indrømme det bliver for indviklet for mig. ville gerne bare kunne trykke på et par bukser, lægge dem i en kurv, betale og vupti - to dage efter er der tøj 

Anmeld

21. april 2010

Leonora

Hi hi det forstår jeg godt. Hvis du på et senere tidspunkt sku blive interesseret så er jeg meget gerne behjælpelig med at købe stoffet for dig. og jeg tager ikke extra for det. Mange at mine kunder siger fx hvilke farver de kan li og hviken model og str det skal være og så ordner jeg resten. Kan sy det fra dag til dag .

Du er velkommen til at vende tilbage

Held og lykke med fødsen. Hvis det er din føste så er mit råd til dig at nyde hvert minut trods smerterne...

Fra Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.