NYT pige-babytøj online - HVOR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.025 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Vidunderligeunger

nogen der har en god hjemmeside med tøj til babyer (50 og 56) til rimelige priser ex. name it og hogm priser??

har prøvet h og m, men de har kun MEGET lidt i de størrelser og name it synes jeg heller ik har alverden til udvalg på nettet..

Mangler:

langærmede t-shirts

bukser

heldragter/natdragter

strømpebukser

håndklæder med hætte

stofbleer

Så hvis du ligger inde med noget NYT af det, så skriv endelig

Knus Mitzie - som har så mange plukkeveer at jeg er gået i panik og onlineshopper det sidste  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Pige2009

Hvad med at prøve trendsales? Jeg har fået en masse nyt tøj derinde til utrolige favorable priser

K.h. Linda

Anmeld

21. april 2010

Pige2009

Stofbleer har jeg købt billigt i Bilka med små fine og diskret lyserøde prinsessekroner Bilka har også en masse tøj til meget billige penge og i god kvalitet!

Anmeld

21. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

BlyViol skriver:

nogen der har en god hjemmeside med tøj til babyer (50 og 56) til rimelige priser ex. name it og hogm priser??

har prøvet h og m, men de har kun MEGET lidt i de størrelser og name it synes jeg heller ik har alverden til udvalg på nettet..

Mangler:

langærmede t-shirts

bukser

heldragter/natdragter

strømpebukser

håndklæder med hætte

stofbleer

Knus Mitzie - som har så mange plukkeveer at jeg er gået i panik og onlineshopper det sidste  

Hej smuksak

Nu er jeg jo helt tosset med striberne fra Katvig, og Molo's festlige og farverige tøj

Ved ikke om du synes det er for dyrt?

Det er jo lidt dyrere end Name it og H&M.

Men ellers kan jeg anbefale følgende hjemmesider, hvor jeg selv handler til både Mathilde og baby i maven

www.houseofkids.dk

www.miniaturen.dk

www.prinsessebutikken.dk

www.funkylitlemonkey.dk

Knus

Anmeld

21. april 2010

Baagøe skriver:

Stofbleer har jeg købt billigt i Bilka med små fine og diskret lyserøde prinsessekroner Bilka har også en masse tøj til meget billige penge og i god kvalitet!

Jeg købte lidt tøj i Bilka til Mathilde da hun var baby, og dengang var kvaliteten virkelig ringe - efter én til to vaske, var tøjet - specielt bukserne helt ude af facon, og nærmest krøllede. Måske jeg bare har været uheldig?

Til gengæld er deres body'er til en flad 10'er faktisk ganske udemærket til prisen.

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Hvad med at prøve trendsales? Jeg har fået en masse nyt tøj derinde til utrolige favorable priser

K.h. Linda

har kigget, synes det er så rodet derinde men har prøvet

vdr. bilka - bliver det ikke skævt i vask og sådan?? eller er jeg bare fordomsfuld??

Anmeld

21. april 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Jeg købte lidt tøj i Bilka til Mathilde da hun var baby, og dengang var kvaliteten virkelig ringe - efter én til to vaske, var tøjet - specielt bukserne helt ude af facon, og nærmest krøllede. Måske jeg bare har været uheldig?

Til gengæld er deres body'er til en flad 10'er faktisk ganske udemærket til prisen.

hehe, lige det jeg tænkte... men det skal ha et forsøg - kan man købe online hos dem   

Vil lige kigge de hj. sider igennem som du har skrevet - det er tit man kan spare ved at købe online jo. og det skal jo bruges igen, eller sælges hvis vi skulle få en dreng engang

Anmeld

21. april 2010

BlyViol skriver:

vdr. bilka - bliver det ikke skævt i vask og sådan?? eller er jeg bare fordomsfuld??

Det var lige præcis det jeg erfarede, og har faktisk ikke handlet børnetøj deroppe siden - det er så 5 år siden.

Men jeg skal da ikke kunne sige om kvaliteten er blevet bedre med årene......

Anmeld

21. april 2010

B&J

BlyViol skriver:

Mangler:

langærmede t-shirts

bukser

heldragter/natdragter

strømpebukser

håndklæder med hætte

stofbleer

En skam i ikke har en name it butik der er nemlig alle de ting du skriver jeg har købt det meste af mit der og nej hvor er det søde og flotte ting... man ja hjemme siden er der ingen ting

Anmeld

21. april 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

Laura har en body, der er vasket ca.  15 gange og både farver og form er fuldstændig som da jeg købte den for 10 kr. Hun har en lang overkrop og korte ben, så det er desværre de dyre Molo bodyer de sidder bedst på hende, og ikke dem fra Bilka, som jeg ellers synes rigtig godt om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.