Har været til "igangsættelses samtale" idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

Snuffler25

RumlesMor skriver:

Kan sagtens følge dig...var også til igangsættelses-samtale, men det er som om at "truslen" om at blive sat igang sætter skub i de små - gerne dagen før . Krydser fingre for at din baby selv starter op, og hvis ikke...så bliver det ikke sværere at føde af den grund.

Pøj pøj!

Hm måske alt jeres venlige ve-støv har hjulpet lidt?

Er vågnet op til plukveer som gør pænt nas synes jeg.. og så er slim-proppen gået - eller ved at gå kan man nærmere sige hehe 

Kan man gøre sig forhåbninger om at der er ved at ske noget tror i? Er 41+4 uger henne idag...

PS: og synes altså de plukveer gør mere av end normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Munder

Snuffler25 skriver:

Hm måske alt jeres venlige ve-støv har hjulpet lidt?

Er vågnet op til plukveer som gør pænt nas synes jeg.. og så er slim-proppen gået - eller ved at gå kan man nærmere sige hehe 

Kan man gøre sig forhåbninger om at der er ved at ske noget tror i? Er 41+4 uger henne idag...

PS: og synes altså de plukveer gør mere av end normalt

Spændende. Jeg krydser da fingre for at der er ved at ske noget nu.

Håber du får en fantastisk fødsel

Anmeld

22. april 2010

Mira0911

Snuffler25 skriver:

Synes nu ikke der var meget samtale over det. Jeg blev scannet (svært at se noget, fordi baby er så stor nu) og fik at vide at alt er som det skal være i maven. Der er masser af fostervand og hjertet slår som det skal.

Har fået at vide, at jeg skal ringe til fødegang lørdag morgen kl. 7.30 for at høre hvad tid på dagen jeg skal komme ind til igangsættelse. De regner med at der er en tid lørdag, men det KAN være det bliver søndag hvis de pludselig får travlt.
Så lørdag burde være dagen hvor der sker noget

Jeg ved ikke hvorfor jeg sidder tilbage med en trist fornemmelse i kroppen? Jeg er 1. gangs fødende og ved mange kvinder oplever at gå over tid.. havde vist bare håbet min krop selv kunne føde

Håber bare denne igangsættelse bliver en positiv oplevelse.. er sgu lidt nervøs må jeg indrømme
Håber ikke jeg skal igennem alt det her med stikpiller som så ikke virker - håber bare at alt er klart til at fostervandet kan tages

Nogen der har nogen former for erfaring med igangsættelse og kan fortælle lidt om det? Er lidt utryg synes jeg.. mærkeligt nok

Jeg gik 14 dage over tid præcis... Jeg havde fået bestilt tid til igangsættelse... Og jeg frygtede det som jeg ved ikke hvad... Ville jo føde selv....

4½ døgn før jeg skulle sættes igang, begyndte min veer at komme og de varede 4½ døgn uafbrudt... Jeg ringede flere gange til fg og sagde om det nu kunne være rigtigt at plukveer skal gøre så ondt og med så kort tid imellem...

Jm sagde "Det er bare startfasen" Mmmm.... 

Jeg kom på fg aften før jeg skulle sættes igang.. Jeg kunne virkelig ikke holde smerten ud mere... En jm tjekkede mig indvendigt og var åbnede 2 cm...

Jeg fortalte hende hvordan jeg havde haft det, og hun sagde det er ikke plukveer du har haft, det har været VEER.... Oh shit tænkte jeg...

Så jeg har fået i 4½ døgn, og sagt "Den der nev lidt" Sådan hist og her...

Jeg fødte min datter 6 timer før jeg skulle sættes igang... Jeg var rigtig glad for at det gik i gang selv...

Håber VIRKELIG din fødsel går i gang inden du skal sættes igang...

Anmeld

25. april 2010

baby2010

Ja så behøver vi ikke spekulere mere på igangsættelse, da Mette har født sin søn! Hun har bedt mig fortælle det til alle jer søde piger herinde!  Stort tillykke med fødselsdagen! 

Julie

Anmeld

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
baby2010 skriver:

Ja så behøver vi ikke spekulere mere på igangsættelse, da Mette har født sin søn! Hun har bedt mig fortælle det til alle jer søde piger herinde!  Stort tillykke med fødselsdagen! 

Julie

Hils og sig stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.