Hold op en tudetøs jeg er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

håber snart det er os

ønskebarn74 skriver:

Jeg tuder on and off for vildt idag... Tror ikke det er lykkedes... Og nu skrev jeg lige i en tråd omkring alder og det at få børn og nu er jeg bare færdig igen...

Hvad gør i andre når i bare skraber bunden inden testdag??

du skal bare give dig selv lov til at være ked af det

for det er en meget hård proces du er igennen

kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

millesofie

ønskebarn74 skriver:

Jeg tuder on and off for vildt idag... Tror ikke det er lykkedes... Og nu skrev jeg lige i en tråd omkring alder og det at få børn og nu er jeg bare færdig igen...

Hvad gør i andre når i bare skraber bunden inden testdag??

Jeg plejede at være så sur at jeg endte med at sidde helt alene

jeg har aldrig været god til at ramme bunden

held og lykke og op med hovedet

Anmeld

21. april 2010

ønskebørn74

Low skriver:

for jer (og for alle andre der venter på at blive gravide)!!!

Hvornår får i svar? 

Først på Torsdag i næste uge...

Anmeld

21. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Jeg gemmer mig, gemmer mig for hele verdenen under min dyne og med slukket lys og bare se fordummende intetsigende fjernsyn, bare så tankerne væk. Nogle gange er det bare okay at være helt nede og udelukke sig for alt fællesskab.

Kender VIRKELIG godt dine tanker og følelser og jeg kan bare heller ikke overhoved få håbet frem nogle steder. Føler ingenting mere og plejer ALTID at have niv og jag i underlivet, men intet denne måned. Der er bare så lang tid til vi skal teste begge to og for fandne hvor jeg synes ventetiden bliver værre og værre for hver mdr.

Kan kun give dig ret... Ventetiden er værre denne gang end sidste...

Anmeld

21. april 2010

ønskebørn74

1000 tak for alle jeres søde svar!!!! Det varmer om hjertet... Min mand og jeg har puttet under dynen på sofaen hele aftenen og det har hjulpet lidt på humøret... Han er en af guds gaver til mig... Hold op hvor er han skøn...

KÆMPE KNUS OG KRAM TIL JER ALLE!!!! HVOR ER DET BARE SKØNT AT HAVE JER I MIT LIV!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.