Hold op en tudetøs jeg er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. april 2010

ønskebørn74

Jeg tuder on and off for vildt idag... Tror ikke det er lykkedes... Og nu skrev jeg lige i en tråd omkring alder og det at få børn og nu er jeg bare færdig igen...

Hvad gør i andre når i bare skraber bunden inden testdag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

oo

TUDER! og bander og svovler det hele langt væk. det er den eneste måde at få det igennem systemet på, selvom lige i øjeblikket føles det som om man ligeså godt kunne stikke en kniv i hjertet med det samme og få en ende på lidelserne

Anmeld

21. april 2010

Munder

ønskebarn74 skriver:

Jeg tuder on and off for vildt idag... Tror ikke det er lykkedes... Og nu skrev jeg lige i en tråd omkring alder og det at få børn og nu er jeg bare færdig igen...

Jeg har aldrig prøvet at være i din situation, men jeg vil altså lige sende et kæmpe cyperkram din vej.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det bliver din tur nu

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

Jeg gjorde hele huset rent...

Anmeld

21. april 2010

blomst84

ÅHHH PLease det lykkedes for JER!! det skal det simpelthen.... har selv skrabet bunden et par gange den sidste tid og ja rengøring plejer også at hjælpe på mig  

1000 gange for jer.. håber håber håber....

Anmeld

21. april 2010

Kløver

Tjuhl skriver:

TUDER! og bander og svovler det hele langt væk. det er den eneste måde at få det igennem systemet på, selvom lige i øjeblikket føles det som om man ligeså godt kunne stikke en kniv i hjertet med det samme og få en ende på lidelserne

jeg tror det beskriver det meget godt, jeg bliver ihvertfald rigtig ked af det, og mega frustreret, synes ikke der er så meget der hjælper, synes tværtimod de  dage skal man holde sig langt væk fra folk med babyer, gravide, osv, kan blive rigtig ked, en blanding af misundelse, og frustration, ikke at man ikke ønsker det for andre eller glade på andres vegne, men jeg kan godt blive få en helt dårlig fornemmelse i maven, fordi det gør så meget i en, fordi man så brændende ønsker det selv

Anmeld

21. april 2010

benthe :-)

søde jeg alt for jer håber bare så meget for jer....
benthe

Anmeld

21. april 2010

Soap

Åh din stakkel, hvor jeg føler med dig 

Jeg håber så inderligt at du får de 2 streger, det er ikke rimeligt at skulle kæmpe sådan for et ønskebarn, jeg krydser alt for det er din tur NU 

Anmeld

21. april 2010

Low

ønskebarn74 skriver:

for jer (og for alle andre der venter på at blive gravide)!!!

Hvornår får i svar? 

Anmeld

21. april 2010

Sofiedk

Jeg gemmer mig, gemmer mig for hele verdenen under min dyne og med slukket lys og bare se fordummende intetsigende fjernsyn, bare så tankerne væk. Nogle gange er det bare okay at være helt nede og udelukke sig for alt fællesskab.

Kender VIRKELIG godt dine tanker og følelser og jeg kan bare heller ikke overhoved få håbet frem nogle steder. Føler ingenting mere og plejer ALTID at have niv og jag i underlivet, men intet denne måned. Der er bare så lang tid til vi skal teste begge to og for fandne hvor jeg synes ventetiden bliver værre og værre for hver mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.