Eh .... tænder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

Muffinmus

Ja, William har jo kun 2 bisser... og gar fået dem uden problemer overheovdet samme dag.
Men nu har han feber og er lidt hvid oppe øverst og tror da helt sikkert det er tænder der driller ham...men hvor længe må de have feber så og forsvinder det bare PUF lige så snart de bryder frem??
Ja, dumt spørgsmål, men man kan ikke være en haj til tænder når ens knægt næsten er tandløs jo:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Loggidut

hmmm, jeg tror der er stor forskel på hvordan de får tænderne, og jeg tror der forskel fra tand til tand...jeg syntes efterhånden jeg har hørt så meget om hvordan ungerne skaber sig når de får bisserne...

jeg kan kun sige at det sikkert går over når de er brudt helt igennem...

Anmeld

4. juni 2008

..

Hey..

Nu ikke for at spille Kloge-Åge men vi har talt med 2 forskellige læger om det med feber og tænder. Det er eftersigende en gammel skrøne som er utrolig svær at blive kvit.
De to læger har uafhængigt af hinanden sagt at børn ikke får feber af tænder, grunden til at man tror det er at børn ofte får feber og næsten altid har en tand på vej og så er man tilbøjelig til at koble det sammen :)

(H)

Anmeld

4. juni 2008

Muffinmus

Hmm...han virker ellers slet ikke syg overhovedet, men har altså feber... Hmm, så ved jeg da ikke lige hvad jeg skal tro på:)

Anmeld

4. juni 2008

..

Jeg ved det som sagt heller ikke(?), men et eller andet sted så tror jeg på det når 2 læger har sagt det og det giver lidt mening.. De får jo ofte bare feber de små fordi de endnu ikke er så gode til at regulere temp.. Og tænder er der ofte på vej :D

Anmeld

4. juni 2008

Muffinmus

Jamen han har jo ikke tit feber og har kun 2 tænder som han fik samme dag. Derfor jeg kædede det sammen med tænderne, fordi de ser ud til at komme samtidigt:)

Anmeld

4. juni 2008

ivfmarie

Macrolf skriver:

Jeg ved det som sagt heller ikke(?), men et eller andet sted så tror jeg på det når 2 læger har sagt det og det giver lidt mening.. De får jo ofte bare feber de små fordi de endnu ikke er så gode til at regulere temp.. Og tænder er der ofte på vej :D

Det må være to læger der intet kendskab har til børn! Jeg ved godt at man siger at det ikke hænger sammen - men spørg en hvilken som helst mor, og jeg vil skyde på at over 90 % siger at deres børn har haft feber, rød mås og snot op til tandfrembrud...

Marie

Anmeld

4. juni 2008

bette

mikkel har ikke haft feber da han har fået sine 9 tænder..
dog har han været irritabel og lettere hys.. og vågnede ofte om natten.. ellers ikke noget..

synes ikke at fortænderne har været noget problem.. men mere kindtænderne OMG!!!!

Anmeld

4. juni 2008

Astrid P

Her har vi også haft feber når der er kommet tænder. Kun ved de 2 første var der ingenting, derefter har der været skoldhed pyllerbebs når der er kommet bisser...
KH Astrid

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

nej vi havde vidst heller ingen probs med de første 2, men alle de andre har været med feber, rød røv, og dårlig mave...
især med den sidste var det slemt. men da den endelig kom helt frem var det slut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.