frklinemus skriver:
Ja, som overskriften lyder... Hvordan får man liiige det der med job og barn syg til at hænge sammen 
Har været på arbejde efter barsel i lidt over en uge nu. Blev til formiddag ringet op af DP, Benjamin havde det rigtig skidt. Så afsted med mig og hente min lille syge dreng.
Han er MEGA forkølet, stoppet i næse, hoster og er lidt småvarm -stakkels pus! Har ENDELIG fundet ro og tager sig en velfortjent lur nu...
Nåh men, ihvertfald har jeg jo så barns 1. syge dag idag... Og mere har jeg så ikke. Farmand tager så imorgen torsdag. Men hva' så!?!?
Faktisk har vi ikke nogen som kan passe for os... Den eneste som går hjemme er Farfar -og han kan ikke magte at passe Benjamin en hel dag -hverken som rask eller syg.
Hvordag får I andre det hele til at hænge sammen med barn syg? Er det fri uden løn, ferie, aftale om at arbejde hjemmefra eller...?!
Gode råd søges!
Faktisk så er barnets første sygedag først i morgen... fordi du HAR været på arbejde, så gælder dagen idag for en arbejdsdag, og dagen imorgen for barnets 1. sygedag.... Sådan foregår det da på mit job i hvert fald...
Anmeld