Jeg har født...og av for satan! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

mor-til-vanessa

RumlesMor skriver:

Endelig kom han...en kææmpe basse!

Født d. 19 april - kl. 15.03 på Hvidovre Hospital.

Der var en ganske fornuftigt forklaring på den store mave, lille-manden var nemlig slet ikke spor lille. Ud kom han, 12 dage over tiden og vejede 4668 g. og var 57 cm. lang. Ingen af mine jordemødre troede han var så stor, selvom jeg i løbet af fødslen beklagede mig. Fik dog en undskyldning af lægen efterfølgende - var ikke helt det pjevsehoved hun fik mig til at lyde som.

Men alt gik godt - jeg fik en lille bitte ridse på knap ½ cm, og skulle hverken sys eller noget. Måtte dog ty til en epiduralblokade da det tog lidt over 12 timer fra de gode veer startede til han kom ud. Men det tager jo også lidt tid at skrue sådan et kæmpehoved ordentlig ned ...

Hans blodsukker var dog lidt lavt, så vi blev indlagt på neonatal-afd. den første nat - og der virkede han jo overnaturlig stor - sammenlignet med alle de for tidligt fødte!  Men der skulle lidt ekstra mad til, og jeg må i starten supplere min egen mælk med noget MME for at holde hans blodsukker stabilt.

Skriver en FB senere, lige nu vil jeg bare nyde at være alene med ham!

sikke en basse.. rigtig mange gange tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

lillemunk

Hej
KÆMPE STORT TILLYKKE

Anmeld

22. april 2010

RumlesMor

Maise skriver:

Tillykke tillyke, ja det var noget af en basse, av for s....... Må jeg spørge hvad hovedomfang han havde??

Han var 38 cm om hovedet...

Anmeld

22. april 2010

Maise

RumlesMor skriver:

Han var 38 cm om hovedet...

ouha av. Min pige var 39 cm, var egentlig glad det endte i akut KS, ellers var det måske ikke blevet noget kønt syn dernede.

Anmeld

22. april 2010

lion

Stort tillykke med din dreng. Ja det var en stor dreng, her synes jeg min datter var stor 4330g. Jeg tænker bare AV når jeg ser str på din dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.