Jeg har født...og av for satan! ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

AWO

Tillykke med ham!! Dejligt, han endelig kom ud - de lyder jo til, han har haft det ret godt derinde..

Glæder mig til at se billeder!

KH, Anke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Stort tillykke, og det var da en helt vild god dag han har valgt til at være sin fødselsdag, for det er nemlig også min

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke med ham. Sikke en ordenlig kleppert!!

Glæder mig til at se billeder!

Anmeld

21. april 2010

mullesmith2

Hold da op en stor knægt, Det var da heldigt du ik revnede mere. Pisse godt gået. Og kæmpe tillykke med ham

Anmeld

21. april 2010

Snuffler25

STORT tillykke med din STORE dreng

Wow det er altså lidt uhyggeligt at jordemødre kan skønne sådan forkert er da spøndt på hvor stor min dreng er når han kommer ud, han er skønnet til 3,8 for en uge siden hehe

Rigtig stort tillykke og nyd ham en masse - er super misundelig og glæder mig til det bliver min tur

Mette 41+3

Anmeld

21. april 2010

B&J

Hold da op du er bare sej.. det var godt nok en stor basse men en dejlig en hihihii STORT tillykke med ham

Anmeld

21. april 2010

MariaJ

Stort tillykke med sønnen og størrelsen taget i betragtning lyder det jo egentlig som en nem fødsel.

Jeg spurgte jordmoderen i går om det med at skønne babyens vægt, da de slet ikke gør det her. Hun sagde at grunden til at man ikke gør det i Norge er at det er næsten umuligt og stort set bare bliver et gæt, hvis man ikke gør det ud fra en scanning. Så  at jeg ikke bærer på en kæmpe.

Maria 40+1

Anmeld

21. april 2010

lululupo

Wiiii tillykke tillykke........

Sikke du kan

Glæder mig til at se billeder

Anmeld

21. april 2010

Maria.

Stort tillykke.. Tænkte nok du var i gang, da du ikke havde været online et par dage..

Glæder mig til at se billeder..

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

Tillykke med din lækre Basse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.