Binyrebarkhormon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

karina1980

Tusinde tak for hjælpen - den besked har vi ALDRIG fået. Når hun har hvæser giver vi  hende om morgen og om aften begge spray - er det forkert? Hun har intet haft i 1 1/2 mdr. Nu får hun kun den brune morgen og aften.

Jeg var til 1 års undersøgelse med hende for nylig og min læge sagde, at jeg skulle prøve, at tage den brune fra hende i 14 dage og se hvad der skete (nu hvor vejret var så godt). Er det helt skidt eller?

nej det er helt rigtig, når hun hvæser skal hun have dem begge og i de perioder hvor hun har det godt, skal hun kun have den ene,

altså, det med at tage den fra hende lige nu, ville jeg passe på med, men det kun fordi at jeg dagligt ser de her astma anfald, men hun er selvfølgelig også i en alder hvor hun kan begynde at vokse sig fra det,

men jeg ville vente og se hvordan hun reagere på at pollen sætter ind, desuden så tager det jo et stykke tid, før medicinen er ude af kroppen, så vil gætte på at i ikke i de første 14 dage vil se en ændring, den vil komme ca 3-4 uger efter i er stoppet,

det som kan sætte et astma-anfald i gang er jo som oftest de små partikler som pollen, støv, dyr og vejrskift og så alle de her forårs og efterårs fokølelser(+rs-virus)

men jeg synes at du skal vudere selv, det har jo også noget at gøre med hvad hun i løbet af dagen oplever/udsættes for. f.eks i dagpleje/vuggestue hvis hun er i det. og hvordan hun har udviklet sig det sidste stykke tid, for hendes lunger og luftveje vokser også og bliver bedre og bedre, men 1.½ mdr. er hellere ikke meget uden den blå, tænker jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

karina1980

hc=k skriver:

Tusind tak for tilbudet

Det kan godt være at jeg lige smider en besked ind hvis jeg står helt på herrens mark

det gør du bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.