Regelmæssig mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Pige2009

mortilfreja skriver:

Hvorfor prøver du ikke og teste??

Jeg tror og håber da sørme ikke, jeg er gravid med en datter på knap 6 mdr.. Desuden havde jeg mens i de første 3 mdr. af min første graviditet Må prøve at teste lørdag, hvis det ikke er kommet eller måske netop, fordi det er kommet Har ellers taget forholdsregler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Louisiana

Baagøe skriver:

Du er jo uden for nummer Jeg havde mens ind til 3 mdr. inde i min graviditet Træls... Men nu synes jeg bare det er meget sært, den ikke er kommet

Jeg må lige spørge dig - hvornår opdagede du, at du var gravid?? Altså, når du havde mens de første 3 måneder!! Det lyder helt vildt! 

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Louisiana28 skriver:

Jeg må lige spørge dig - hvornår opdagede du, at du var gravid?? Altså, når du havde mens de første 3 måneder!! Det lyder helt vildt! 

Jeg opdagede det, da jeg var 9 uger henne. Havde det underligt i min mave, som når man har sommerfugle i maven. En veninde sagde for sjovt, at jeg skulle prøve at tage en test, og den var så positiv

Anmeld

22. april 2010

Louisiana

Baagøe skriver:

Jeg opdagede det, da jeg var 9 uger henne. Havde det underligt i min mave, som når man har sommerfugle i maven. En veninde sagde for sjovt, at jeg skulle prøve at tage en test, og den var så positiv

Okay  Var du ikke bange for, at du tabte barnet, når du fik mens??

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Louisiana28 skriver:

Okay  Var du ikke bange for, at du tabte barnet, når du fik mens??

Hmm tabte barnet? Nææ. Det var jeg ikke...

Anmeld

22. april 2010

Maddox

Ifølge min kalender har jeg ikke haft mens siden nytårsaften 2008/09   Lidt vildt at tænke på... Har ikke fået det efter fødslen endnu

Sjovt at den sådan kan udeblive pga. amning (selvom den dog ikke altid gør det) Jeg har ikke haft min mens siden Juli 2008  og jeg har endda kun ammet om natten, de sidste 3 mdr... Jeg savner den i grunden heller ikke - den kan bare vente med at komme, til vi engang har fundet ud af, om der skal komme et barn nr.3

Anmeld

22. april 2010

Louisiana

Baagøe skriver:

Hmm tabte barnet? Nææ. Det var jeg ikke...

Det jeg mener er; hvis jeg fandt ud af, at jeg var gravid, og derefter fik mens, så ville jeg være bange for at jeg blødte fordi jeg tabte barnet..! Hvordan vidste du,at det bare var mens??

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Louisiana28 skriver:

Det jeg mener er; hvis jeg fandt ud af, at jeg var gravid, og derefter fik mens, så ville jeg være bange for at jeg blødte fordi jeg tabte barnet..! Hvordan vidste du,at det bare var mens??

Jamen det kom jo, som det plejede og jeg blødte de sædvanlige 4-5 dage. Den anden tanke strejfede mig slet ikke.

Anmeld

22. april 2010

Louisiana

Baagøe skriver:

Jamen det kom jo, som det plejede og jeg blødte de sædvanlige 4-5 dage. Den anden tanke strejfede mig slet ikke.

Okay  Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.