Regelmæssig mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.365 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Pige2009

Hej Piger.

Min cyklus har altid været på kun 21 dage inden jeg blev gravid, og efter min fødsel fik jeg min 2. mens en uge over tiden, så min cyklus derfor var på 28 dage. Nu hvor jeg så skulle have haft mens baseret på en 28 dages cyklus, er jeg gået 4 dage over tid Det kan jeg jo godt blive en smule bekymret over  Gad vide, hvad der kan være årsagen...

Derfor vil jeg lige høre, hvornår jeres mens blev regelmæssig efter fødsel?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Pige2009

Kom frisk piger - lad mig høre jeres erfaringer

Anmeld

21. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Min mens er altid kommet på dato. Og det har den siden jeg fik mens igen gjort. Sådan - og + datoen sidst

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

Jeg følger lige med. Vi vil gerne prøve igen, når jeg engang får min mens igen. Min har også altid været meget regelmæssig på 27 dage, så jeg er meget spændt på, både hvornår den kommer, og om den er regelmæssig med det samme...

Anmeld

21. april 2010

MorTilGustav

Ifølge min kalender har jeg ikke haft mens siden nytårsaften 2008/09   Lidt vildt at tænke på... Har ikke fået det efter fødslen endnu

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

MorTilGustav skriver:

Ifølge min kalender har jeg ikke haft mens siden nytårsaften 2008/09   Lidt vildt at tænke på... Har ikke fået det efter fødslen endnu

Oh my God! Er det fordi du ammer???? Tænk hvis vi skal vente i mrere end et år inden vi kan prøve igen!

Anmeld

21. april 2010

MorTilGustav

Bavianis skriver:

Oh my God! Er det fordi du ammer???? Tænk hvis vi skal vente i mrere end et år inden vi kan prøve igen!

Jep, det må være pga amningen. Det vedkommer egentlig ikke emnet, men jeg tjekkede lige kalenderen da jeg læste det, og blev lidt overrasket over hvor lang tid det egentlig er

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

MorTilGustav skriver:

Jep, det må være pga amningen. Det vedkommer egentlig ikke emnet, men jeg tjekkede lige kalenderen da jeg læste det, og blev lidt overrasket over hvor lang tid det egentlig er

Ok - så er jeg mere rolig... Og for dig er det vel bare fint at undvære den, når man bare ikke står og skal bruge den

Anmeld

21. april 2010

Pige2009

MorTilGustav skriver:

Du er jo uden for nummer Jeg havde mens ind til 3 mdr. inde i min graviditet Træls... Men nu synes jeg bare det er meget sært, den ikke er kommet

Anmeld

21. april 2010

mortilfreja

Baagøe skriver:

Hej Piger.

Min cyklus har altid været på kun 21 dage inden jeg blev gravid, og efter min fødsel fik jeg min 2. mens en uge over tiden, så min cyklus derfor var på 28 dage. Nu hvor jeg så skulle have haft mens baseret på en 28 dages cyklus, er jeg gået 4 dage over tid Det kan jeg jo godt blive en smule bekymret over  Gad vide, hvad der kan være årsagen...

Derfor vil jeg lige høre, hvornår jeres mens blev regelmæssig efter fødsel?

K.h. Linda

Hvorfor prøver du ikke og teste??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.