aghhh pis også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

bette

ja jeg står jo her og skulle lave is til min kære slikmund (min mand)

går over og køber ind til det.. går hjem hælder ingredienserne sammen og opdager så at sødmælken er klumpet.. grrrr og datoen var fin..

nå over og bytte mælken til en ordentlig en.. og købe flere past. æg...

hjem og hælde det sammen igen.. piske fløden osv.
og da jeg så skulle hælde det i ismaskinen tror i så ikke tumpen til min mand har kommet til at hive stikket ud til fryseren så skålen til ismaskinen var tøet helt op... agghhh grrr..
blev så gal at jeg smed lortet ned i en bøtte og kylede det i den lille fryser. damn masser af penge ud af vinduet.. !!!!!

Heidi som idag hader is!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Louise mortil4

øv hvor er det bare typisk at den slags altid falder sammen et uheld kommer sjældent alene er det ikke sådan man siger??

Har du fået isen til at være fast nu så??

Knus Louise - som godt kender de der dage.

Anmeld

4. juni 2008

bette

mlbrydegaard skriver:

øv hvor er det bare typisk at den slags altid falder sammen et uheld kommer sjældent alene er det ikke sådan man siger??

Har du fået isen til at være fast nu så??

Knus Louise - som godt kender de der dage.

ja faktisk.. og den smager rigtig godt.. den er blevet fin selvom den bare blev kylet i fryseren i en skål LOL haah

Anmeld

4. juni 2008

Louise mortil4

hi hi det var godt, det er nu skønt med is når det er så varmt.

Knus Louise - som vist skal til at passe på med hvor meget is der kommer inden bors 8D

Anmeld

4. juni 2008

Loggidut

bettemouse skriver:

går over og køber ind til det.. går hjem hælder ingredienserne sammen og opdager så at sødmælken er klumpet.. grrrr og datoen var fin..

og da jeg så skulle hælde det i ismaskinen tror i så ikke tumpen til min mand har kommet til at hive stikket ud til fryseren så skålen til ismaskinen var tøet helt op... agghhh grrr..
blev så gal at jeg smed lortet ned i en bøtte og kylede det i den lille fryser. damn masser af penge ud af vinduet.. !!!!!

lol....bette....op på hesten (den af jern) og hent din mand en is fra døgneren...der er fars dag i morgen...ha ha

Anmeld

4. juni 2008

bette

Loggidut skriver:

bettemouse skriver:

lol....bette....op på hesten (den af jern) og hent din mand en is fra døgneren...der er fars dag i morgen...ha ha

haah jamen han synes jo jeg skal være mester i køkkenet.. haha men det er sku svært når man har alt imod en.. :D

Anmeld

4. juni 2008

bette

mlbrydegaard skriver:

hi hi det var godt, det er nu skønt med is når det er så varmt.

Knus Louise - som vist skal til at passe på med hvor meget is der kommer inden bors 8D

ja mega nice!! ja denne her opskrift er jo lidt federe end den jeg plejer.. men den smager sku også det bedre :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.