Hva gør man ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Lady Marion <3

hc=k skriver:

Argh ja så kan jeg godt se det.

Puha det er godt nok svært at sige hvad man skal gøre så.

Jeg har ingen godt råd andet end at snakke med kommunen eller dit job om det for der må da være hjælp at finde..

Uhh det er stressende og hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Moar'en

Uden jeg er helt sikker tror jeg ikke du kan søge noget sygeorlov, da du ikke ved hvad det er han fejle, j´men jeg er ikke 100 % Men jeg kender en som ikke kunne få nogle penge fordi de ikke viste hvad han fejlede. Men synes da du skulle snakke med din/jeres læge, så han enten kan finde ud af hvad han fejler, eller måske hjælpe dig med en sygmelding.

Anmeld

20. april 2010

Moar'en

Moar'en skriver:

Uden jeg er helt sikker tror jeg ikke du kan søge noget sygeorlov, da du ikke ved hvad det er han fejle, j´men jeg er ikke 100 % Men jeg kender en som ikke kunne få nogle penge fordi de ikke viste hvad han fejlede. Men synes da du skulle snakke med din/jeres læge, så han enten kan finde ud af hvad han fejler, eller måske hjælpe dig med en sygmelding.

Så lige i havde fundet ud af hvad han fejlede .

Men jeg tror nu stadig det er dig der skal sygemeldes, men jeg ved det faktisk ikke

Anmeld

20. april 2010

hc=k

Muffi . skriver:

Uhh det er stressende og hårdt

Ja det er rigtig stressende sådan noget og jeg håber virkelig at du finder ud af det uden at det bliver alt for hårdt.

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Moar'en skriver:

Så lige i havde fundet ud af hvad han fejlede .

Men jeg tror nu stadig det er dig der skal sygemeldes, men jeg ved det faktisk ikke

Argh .. Mener også sygeorlov er for døende patienter   Men hvad pokker gør man når man ikke har familie ??  Lader være med at få børn ?

Anmeld

20. april 2010

Moar'en

Muffi . skriver:

Argh .. Mener også sygeorlov er for døende patienter   Men hvad pokker gør man når man ikke har familie ??  Lader være med at få børn ?

Ja jeg tror desværre det er tæt på. Jeg har jo fået kompentation for tabt arbejdsfortjeneste med Viktor, men det er jo os fordi han er koronisk syg. Og det tror jeg faktisk de skal være, eller i hvert fald alvorligt. Men du kunne jo kontakte hans socialrådgiver, måske har de et eller andet de kan gøre.

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Moar'en skriver:

Ja jeg tror desværre det er tæt på. Jeg har jo fået kompentation for tabt arbejdsfortjeneste med Viktor, men det er jo os fordi han er koronisk syg. Og det tror jeg faktisk de skal være, eller i hvert fald alvorligt. Men du kunne jo kontakte hans socialrådgiver, måske har de et eller andet de kan gøre.

hører hva ægen siger om lidt   så må vi rykke derfra ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.