Hva gør man ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Lady Marion <3

Min søn har nu været syg 1 md ,, Han har enkelte dage været afsted i vuggestue men så er han også blevet syg igen dagen efter .. Vi har ingen der kan passe ham overhoved så vi må skiftes . Vi kan bare ikke mere pga vores jobs ,, Nogle der ved hvad man kan gøre ??  Kan man søge sygeorlov ??  Blive sygemeldt selv for en periode ?? Jeg tænker 14 dage- 3 uger , det ville sikkert gøre underværker at han kunne holdes hjemme en periode så hans immunforsvar kunne bygges lidt op .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Patrick07

Først rigtig god bedering til den bette... Træls han skal være syg  Tror ikke det er noget problem at søge sygeorlov... Men jeg ved egnetlig ikke rigtig om  det afhænger af hvad de fejler...

Var egentlig ikke det store hjælp jeg kunne give dig.. Men masser af Til den bette.. og  at han meget snart bliver frisk igen.

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Jeg ved heller ikke en dyt om det men ville lige sige god bedring med ham, det sgu synd at de skal være så meget syge. det sgu hård for dem.

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Patrick07 skriver:

Først rigtig god bedering til den bette... Træls han skal være syg  Tror ikke det er noget problem at søge sygeorlov... Men jeg ved egnetlig ikke rigtig om  det afhænger af hvad de fejler...

Var egentlig ikke det store hjælp jeg kunne give dig.. Men masser af Til den bette.. og  at han meget snart bliver frisk igen.

Tak   Det er simpelthen så hårdt og så synd for vores lille basse   Han er slet ikke sig selv mere .. Må undersøge det , skal til lægen med ham i eftermiddag så må høre hvad hun siger .

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Jeg ved heller ikke en dyt om det men ville lige sige god bedring med ham, det sgu synd at de skal være så meget syge. det sgu hård for dem.

Det er så synd for dem ,,, I dag sover han bare   Mad er en by i Rusland ,, Håber snart han bliver ok igen ..

Anmeld

20. april 2010

Patrick07

Muffi . skriver:

Tak   Det er simpelthen så hårdt og så synd for vores lille basse   Han er slet ikke sig selv mere .. Må undersøge det , skal til lægen med ham i eftermiddag så må høre hvad hun siger .

Ja pu ha det er aldrig sjovt når de små stakler er syge... Og da slet ikke så længe som din lille dreng

Men håber da de finder ud af, om der er noget galt med det bette pus

Anmeld

20. april 2010

hc=k

Muffi . skriver:

Det er så synd for dem ,,, I dag sover han bare   Mad er en by i Rusland ,, Håber snart han bliver ok igen ..

Min søn har lige været syg i lidt over en måned og ingen a lægerne vidste hvad han fejlede, men til sidst fandt en af lægerne ud af at han lider af astma og at det var derfor han var så syg, han havde ikke kræfter til andet end at sove, men det var jo så fordi han ikke fik ildt nok i blodet.

Prøv at snakke med jeres læge om problemer for som vores læge sagde så er det ikke normalt at være syg mere end højst 3 uger.

God bedring med ham

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

hc=k skriver:

Min søn har lige været syg i lidt over en måned og ingen a lægerne vidste hvad han fejlede, men til sidst fandt en af lægerne ud af at han lider af astma og at det var derfor han var så syg, han havde ikke kræfter til andet end at sove, men det var jo så fordi han ikke fik ildt nok i blodet.

Prøv at snakke med jeres læge om problemer for som vores læge sagde så er det ikke normalt at være syg mere end højst 3 uger.

God bedring med ham

Altså grunden til han har været så meget syg kender vi   Mellemørebet . Han har på 1 md fået pencellin behandlinger 4 gange   Derfor hans immunforsvar er så nedsat .. Han fik så dræn lagt i i går så nu burde det snart gå fremad , men det tager jo tid at få opbygget alle de "gode" bakterier igen ..

Anmeld

20. april 2010

hc=k

Muffi . skriver:

Altså grunden til han har været så meget syg kender vi   Mellemørebet . Han har på 1 md fået pencellin behandlinger 4 gange   Derfor hans immunforsvar er så nedsat .. Han fik så dræn lagt i i går så nu burde det snart gå fremad , men det tager jo tid at få opbygget alle de "gode" bakterier igen ..

Argh ja så kan jeg godt se det.

Puha det er godt nok svært at sige hvad man skal gøre så.

Jeg har ingen godt råd andet end at snakke med kommunen eller dit job om det for der må da være hjælp at finde..

Anmeld

20. april 2010

N&J

Tror kun du kan søge sygeoverlov hvis det er alvorligt, tror det eneste der er at gøre at holde lidt ferie.. jeg er blevet hjemme op til en weekend for netop at få Nikita rask igen, der kommer jo snart nogle kristi hilmmelsfarts halløj, måske i har mulighed for at tage en enkelt eller to dage som afspadsering eller ferie..  og god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.