hjælp til blødning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Bayze

Rollo skriver:

Det ville være super

Så fandt jeg det hvert fald det ene sted jeg er stødt på det

Det er i  den der lille bog "Graviditet, fødsel og den nye familie" (vist produceret af Libero). Jeg har fået den ved min læge og mener der er mange der får den der, så det kan være du selv har den liggende. Men på side 123 under afsnittet "At blive sig selv igen" under "blødning" står der:

...Man bløder mest i starten, og det bliver som en menstruation efter nogle dage. Efter en uges tid bliver blødningen til det der kaldes barselsflåd, som er brunligt udflåd, der godt kan lugte lidt, og som senere bliver lyst og slimet. Mange har barselsflåd op til en måned efter fødslen. Tal med personalet på barselsgangen eller med sundhedsplejerske, hvis du er i tvivl om mængden af din blødning eller dit barselsflåd

Så det svarer jo fint til din første beskrivelse, synes jeg. Men da du så eftrfølgende skrev at det lugter meget, ja, så ku det måske være en god ide at vende det med lægen...

Håber du ku bruge det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Mor til L&S

Bayze skriver:

Så fandt jeg det hvert fald det ene sted jeg er stødt på det

Det er i  den der lille bog "Graviditet, fødsel og den nye familie" (vist produceret af Libero). Jeg har fået den ved min læge og mener der er mange der får den der, så det kan være du selv har den liggende. Men på side 123 under afsnittet "At blive sig selv igen" under "blødning" står der:

...Man bløder mest i starten, og det bliver som en menstruation efter nogle dage. Efter en uges tid bliver blødningen til det der kaldes barselsflåd, som er brunligt udflåd, der godt kan lugte lidt, og som senere bliver lyst og slimet. Mange har barselsflåd op til en måned efter fødslen. Tal med personalet på barselsgangen eller med sundhedsplejerske, hvis du er i tvivl om mængden af din blødning eller dit barselsflåd

Så det svarer jo fint til din første beskrivelse, synes jeg. Men da du så eftrfølgende skrev at det lugter meget, ja, så ku det måske være en god ide at vende det med lægen...

Håber du ku bruge det

super - 1000 tak

Hmm - sys bare det lugter grimt.. ved ikk om det er meget... hmm det er svært! Gir det et par dage ellers prøver jeg at ringe til lægen!

Tak for hjælpen!

Anmeld

20. april 2010

LouiseNielsen

Idag er det jo en uge siden jeg fødte, og jeg har nu også brunligt udflåd som lugter af helvede til.... Var ved lægen idag og hun siger det er helt normalt, og at jeg nok måske bilder mig selv ind det lugter værre end det egentlig gør fordi det lige netop er fra mit intime sted det lugter, og dernede vil man jo gerne føle sig ren osv....

Anmeld

20. april 2010

Pige2009

Jeg blødte ca. 3 uger efter fødsel, men det var ikke ildelugtende, så jeg ville da lige konsultere doktoren

K.h. Linda

Anmeld

20. april 2010

Mor til L&S

Det virker til at det er meget forskelligt om man synes det lugter eller ej....

Hmm... Kunne godt være man bare skulle ringe til lægen så!! Troede egentlig bare det var normalt at det lugter grimt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.