hjælp til blødning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.147 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Mor til L&S

Hej

Det er nu 3 uger siden jeg fødte og bløder stadig lidt... men det er ikke rigtig blod, mere sådan noget brunt agtigt udflåd/blod og det lugter ret så grimt... Nogen som ved om det er normalt??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Mor til L&S

Rollo skriver:

Hej

Det er nu 3 uger siden jeg fødte og bløder stadig lidt... men det er ikke rigtig blod, mere sådan noget brunt agtigt udflåd/blod og det lugter ret så grimt... Nogen som ved om det er normalt??

Knus

altså at det lugter meget grimt???

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Rollo skriver:

Jeg ville ringe til lægen ,, tror ikke det må lugte , det kunne lyde som infektion ,,,

Anmeld

20. april 2010

Bayze

Rollo skriver:

Hej

Knus

Altså det svarer NØJAGTIG til hvad jeg har læst og fået at vide er helt normalt - både hvad angår tidspunktet, farven, mængden og det med at det ikke dufter af blomster

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Bayze skriver:

Altså det svarer NØJAGTIG til hvad jeg har læst og fået at vide er helt normalt - både hvad angår tidspunktet, farven, mængden og det med at det ikke dufter af blomster

Jeg mener ikke mit decideret har lugtet grimt ,, Af blod ja men ikke grimt

Anmeld

20. april 2010

Bayze

Rollo skriver:

Hhmm kan se Muffi skriver at det med lugten kan være tegn på infektion og nu skriver du godt nok også at det er lugter MEGET grimt.....

Jeg ser lige om jeg kan finde hvor det var jeg læste om det, synes nemlig det var så sent som i går jeg stødte på det. Hvis jeg finder det vender jeg lige tilbage

Anmeld

20. april 2010

Mor til L&S

Bayze skriver:

Jeg har også læst at det går over til mere brunt udflåd, men er i tvivl om det må lugte?? har jeg ikke læst mig til... Så skønt at du har

Anmeld

20. april 2010

Bayze

Muffi . skriver:

Jeg mener ikke mit decideret har lugtet grimt ,, Af blod ja men ikke grimt

Nej, jeg kan godt følge dig i at det måske kan være tegn på at noget er i ubalance. Jeg ved bare at jeg læste noget om det med lugten og har lige skrevet til Rollo at jeg lige vil prøve at finde det igen, så kan jeg lige citere det... men det kan godt være det er noget man burde følge lidt op på under alle omstændigheder..

Anmeld

20. april 2010

Mor til L&S

Bayze skriver:

Hhmm kan se Muffi skriver at det med lugten kan være tegn på infektion og nu skriver du godt nok også at det er lugter MEGET grimt.....

Jeg ser lige om jeg kan finde hvor det var jeg læste om det, synes nemlig det var så sent som i går jeg stødte på det. Hvis jeg finder det vender jeg lige tilbage

Det ville være super

Anmeld

20. april 2010

N&J

Jeg blødte vist i 1½ mdr. efter, og ja det lugtede heller ikke fantastisk, men så igen det gjorde jeg sku heller ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.