Var tæt på at udøve vold!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

Tut

Er lige kommet hjem fra Lidl. Og må lige afreagere - blev så rasende at jeg kunne have slået kællingen ihjel. Jeg står ved kassen, og er ved at ligge varere på båndet. Noah sidder i vognen i det der barnesæde. Jeg står foran vognen.. Damen bag mig i køen er af anden etnisk baggrund, som åbenbart ikke fortår en skid dansk! Hun står og skubber sin vogn ind i Noah's ben, og jeg siger pænt til hende "undskyld men du kører ind i min søns ben", hun ser meget uforstående ud, og 5 sekunder senere gør hun det igen, så siger så "hallo, gider du at rykke dig lidt tilbage, du kører ind i min søn"... Hun gør det så igen, og så er det jeg hæver stemmen og siger "Sig mig engang er du dybt debil?, hvilken del af -du kører ind i min søn - er det du ikke fatter"!!!! Derefter siger en ældre dansk herre i den anden kø "Så ryk dig dog tilbage for helvede kvinde, du rammer jo hendes barn" Og først der fatter kællingen det - om det var turbanen der strammede ved jeg ikke - men nøj jeg var tæt på at klappe hende én!!!! >( >( >( Havde øjne kunne dræbe, så var hun sgu væk for længst! Måtte lige afreagere. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

ka li ja

haahahaha hvor er du bare fed mette!!!! ordet debil ville aldrig være kommet ud af min mund. men hvis det var en del af mit ordforråd, så havde hun sgu også fået den!! sinke. ja der er da bare nogle mennesker der ikke fatter en brik!

stakkels lille trold, skete der noget med hans be? for så er det vel noget med en forsikrings sag.

Anmeld

4. juni 2008

Tut

Nej, heldigvis ikke. Det var ikke særlig hårdt, og han sagde faktisk slet ikke noget til det - det var bare princippet - hun skulle ikke ramme ham.

Anmeld

4. juni 2008

Susan1978

ej jeg måtte grine lidt.

men godt herren var på din side..

ja nogle gange så er det altså noget af en oplevelse at gå ud og handle.

Susan men meget ondt i armene efter at svunget Emil rundt til diverse optagelser igår. ;)

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

Tut skriver:

Nej, heldigvis ikke. Det var ikke særlig hårdt, og han sagde faktisk slet ikke noget til det - det var bare princippet - hun skulle ikke ramme ham.

nej fandme nej. hun havde helt sikkert også fået noget af vide her.!!! ja jeg ville nok endda være villig til at udøve lidt vold!

Anmeld

4. juni 2008

bette

haah synes satme det var godt sagt..
så kan kvindemennesket sku da for helvede bare lære dansk!!

:$

Anmeld

4. juni 2008

Marco2

Ai undskyld, men det er da den fedeste historie. Sidder og griner så det er ligefør tårerne triller... Godt der ikke skete lillemanden noget i slagsmålet med den debile turbanmokke :D

AG - smugkigger lidt mellem arbejdet

Anmeld

4. juni 2008

Tut

Jeg kan faktisk også godt se det sjovt i det nu - men nede i butikken synes jeg absolut ik det var sjovt :D

Mette - der faktik ik er noget sur kælling i virkeligheden:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.