Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og så har jeg forresten for nyligt læst "Hvor lagde jeg babyen?" af Julia Lahme...hehehehehhe, den var sjov!
Den har jeg lånt af en fra min MG, er ikke kommet igang endnu. Men glæder mig, den lyder som god humor
Uh det er svært at anbefale en bog, jeg har ikke læst noget siden julen, hvor jeg læste Ole Henriksen's selvbio "Et ærligt liv" men den syntes jeg nu også var rigtig god. I LOVE IT
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anja skriver: Jeg keeeeeeder mig! Jeg har tidligere (læs: før børn) læst meget. Jeg er kommet helt væk fra at læse, men nu hvor jeg er sygemeldt og alligevel skal holde mig i ro for ikke at få det rigtigt dårligt eller få ømt bækken kan jeg jo lige så godt kaste mig over litteraturen igen Jeg er bare helt blank mht at finde bøger. Var jo på biblioteket i går og kom hjem med Jette A. Kaarsbøls nyeste roman. Er allerede lidt igang Hvis I har overskud/tid til at læse, hvad læser I så? Kan I anbefale en god bog som jeg kan kaste mig over? Læser generelt alle genre, men dog ikke gysere, der er jeg en kylling. Krimi er dog fint
Jeg keeeeeeder mig!
Jeg har tidligere (læs: før børn) læst meget. Jeg er kommet helt væk fra at læse, men nu hvor jeg er sygemeldt og alligevel skal holde mig i ro for ikke at få det rigtigt dårligt eller få ømt bækken kan jeg jo lige så godt kaste mig over litteraturen igen
Jeg er bare helt blank mht at finde bøger. Var jo på biblioteket i går og kom hjem med Jette A. Kaarsbøls nyeste roman. Er allerede lidt igang
Hvis I har overskud/tid til at læse, hvad læser I så? Kan I anbefale en god bog som jeg kan kaste mig over? Læser generelt alle genre, men dog ikke gysere, der er jeg en kylling. Krimi er dog fint
Var den så lige så god som den lukkede bog??
Stumpen skriver: Var den så lige så god som den lukkede bog??
Desværre nej. Den var lidt tam, men ikke direkte dårlig.
Anja skriver: Desværre nej. Den var lidt tam, men ikke direkte dårlig.
Hmm, så venter jeg lige med at gøre min to-læse-liste længere
Jeg har en mere; "Om så det gælder" af Hanne Richardt Beck
Fik den af svigerfar til en fødselsdag - og den var edderrøvmer god!
Ellers er den nye "Nynne 4" - hylende morsom
så hvis man har læst de andre, så skal denne helt sikkert også læses, er pt igang og bagefter skal jeg læse "Jordens søjler" som jeg er blevet anbefalet.
Susan1978 skriver: Ellers er den nye "Nynne 4" - hylende morsom så hvis man har læst de andre, så skal denne helt sikkert også læses, er pt igang og bagefter skal jeg læse " Jordens søjler" som jeg er blevet anbefalet.
så hvis man har læst de andre, så skal denne helt sikkert også læses, er pt igang og bagefter skal jeg læse " Jordens søjler" som jeg er blevet anbefalet.
Fantastisk bog... Efterfølgeren hedder uendelige verden..
Lise skriver: Jeg har en mere; "Om så det gælder" af Hanne Richardt Beck Fik den af svigerfar til en fødselsdag - og den var edderrøvmer god!
Astrid P skriver: Fedt mand... Den har jeg lige købt, så den skal da helt sikkert ligge som den næste i rækken af bøger der skal kværnes!
Fedt mand... Den har jeg lige købt, så den skal da helt sikkert ligge som den næste i rækken af bøger der skal kværnes!
Uuuh, glæd dig! Jeg ville ønske det var mig der ikke havde læst den, for så ville jeg gå igang nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128