Anbefal en bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Nadi

Og så har jeg forresten for nyligt læst "Hvor lagde jeg babyen?" af Julia Lahme...hehehehehhe, den var sjov!

Den har jeg lånt af en fra min MG, er ikke kommet igang endnu. Men glæder mig, den lyder som god humor

Uh det er svært at anbefale en bog, jeg har ikke læst noget siden julen, hvor jeg læste Ole Henriksen's selvbio "Et ærligt liv" men den syntes jeg nu også var rigtig god. I LOVE IT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Astrid P

Mit næste bogprojekt er Jakob Ejersbos trilogi om Afrika - Eksil, Liberty og Revolution. De skulle efter sigende være fantastiske. Og så vil jeg gerne læse bogen bag Thomas Vinterbergs film, Submarino....

KH Astrid - læsehest!

Anmeld

2. maj 2010

Stumpen

Anja skriver:

Jeg keeeeeeder mig!

Jeg har tidligere (læs: før børn) læst meget. Jeg er kommet helt væk fra at læse, men nu hvor jeg er sygemeldt og alligevel skal holde mig i ro for ikke at få det rigtigt dårligt eller få ømt bækken kan jeg jo lige så godt kaste mig over litteraturen igen

Jeg er bare helt blank mht at finde bøger. Var jo på biblioteket i går og kom hjem med Jette A. Kaarsbøls nyeste roman. Er allerede lidt igang

Hvis I har overskud/tid til at læse, hvad læser I så? Kan I anbefale en god bog som jeg kan kaste mig over? Læser generelt alle genre, men dog ikke gysere, der er jeg en kylling. Krimi er dog fint

Var den så lige så god som den lukkede bog??

Anmeld

3. maj 2010

Anja

Stumpen skriver:

Var den så lige så god som den lukkede bog??

Desværre nej. Den var lidt tam, men ikke direkte dårlig.

Anmeld

3. maj 2010

Stumpen

Anja skriver:

Desværre nej. Den var lidt tam, men ikke direkte dårlig.

Hmm, så venter jeg lige med at gøre min to-læse-liste længere

Anmeld

3. maj 2010

Lise

Jeg har en mere; "Om så det gælder" af Hanne Richardt Beck

Fik den af svigerfar til en fødselsdag - og den var edderrøvmer god!

Anmeld

3. maj 2010

Susan1978

Ellers er den nye "Nynne 4" - hylende morsom

så hvis man har læst de andre, så skal denne helt sikkert også læses, er pt igang og bagefter skal jeg læse "Jordens søjler" som jeg er blevet anbefalet.

Anmeld

3. maj 2010

Stumpen

Susan1978 skriver:

Ellers er den nye "Nynne 4" - hylende morsom

så hvis man har læst de andre, så skal denne helt sikkert også læses, er pt igang og bagefter skal jeg læse " Jordens søjler" som jeg er blevet anbefalet.

Fantastisk bog... Efterfølgeren hedder uendelige verden..

Anmeld

3. maj 2010

Astrid P

Lise skriver:

Jeg har en mere; "Om så det gælder" af Hanne Richardt Beck

Fik den af svigerfar til en fødselsdag - og den var edderrøvmer god!

Fedt mand... Den har jeg lige købt, så den skal da helt sikkert ligge som den næste i rækken af bøger der skal kværnes!

Anmeld

3. maj 2010

Lise

Astrid P skriver:

Fedt mand... Den har jeg lige købt, så den skal da helt sikkert ligge som den næste i rækken af bøger der skal kværnes!

Uuuh, glæd dig! Jeg ville ønske det var mig der ikke havde læst den, for så ville jeg gå igang nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.