Anbefal en bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Anja

Jeg keeeeeeder mig!

Jeg har tidligere (læs: før børn) læst meget. Jeg er kommet helt væk fra at læse, men nu hvor jeg er sygemeldt og alligevel skal holde mig i ro for ikke at få det rigtigt dårligt eller få ømt bækken kan jeg jo lige så godt kaste mig over litteraturen igen

Jeg er bare helt blank mht at finde bøger. Var jo på biblioteket i går og kom hjem med Jette A. Kaarsbøls nyeste roman. Er allerede lidt igang

Hvis I har overskud/tid til at læse, hvad læser I så? Kan I anbefale en god bog som jeg kan kaste mig over? Læser generelt alle genre, men dog ikke gysere, der er jeg en kylling. Krimi er dog fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

..

Hvis du vil læse noget der er vildt sjovt læsning kan jeg varmt anbefale de to bøger Majse Njor og Camilla Stockmann har skrevet sammen. Den første hedder "Michael Laudrups tænder" og den anden "Charlie Hotel Oscar Kilo"

Anmeld

20. april 2010

Marco2

Jeg læser rigtig meget.

Pløjer gerne et par bøger om måneden

Nogle af de bedste bøger jeg har læst er "Kvinden i buret" og "fasandræberne" af Jussi Adler Olsen. De er i krimigenren.

AG

Anmeld

20. april 2010

Lise

Alt af Marian Keyes! Det er god humor  Er selv ved at læse Engle, og har læst de fleste andre hun har skrevet. Jeg elsker dem

Hvad ellers...bum bum.. Hanne-Vibeke Holst bøger og Tove Ditlevsens selvbiografier. Brudeskibet af Jojo Moyes. Signe af Lars Johansson.  

Du nævner selv Jette Kaarsbøl - så har du vel læst den lukkede bog. Den er i hvert fald rittig rittig go'!

Anmeld

20. april 2010

Lise

Og så har jeg forresten for nyligt læst "Hvor lagde jeg babyen?" af Julia Lahme...hehehehehhe, den var sjov!

Anmeld

20. april 2010

Stumpen

Krimi: Hypnotisøren af Lars Kepler...

Serien om Roy Grace af Peter James: Dødenkelt, langtfra død, hellere død end levende og en smuk død...

Er du til det lidt mere historiske, så er Jordens søjler og uendelige verden af Ken Follett fantastiske..

Anmeld

20. april 2010

Monica

og hva med Harry Potter...

og Camilla Lackbergs bøger...

Anmeld

21. april 2010

Anja

Ja, Lise, jeg har godt læst "Den lukkede bog" og synes den er rigtig god, derfor lånte jeg også den nye af hende

Harry Potter gik jeg død i efter den første (for snart 100 år siden), har tilgengæld med stor begejstring læst Pullman bøgerne. Har generelt læst meget børne- unge- fantasy for at holde mig opdateret så jeg kan anbefale bøger til ungerne i skolen.

Ellers tak for alle indlæggene! Der er helt sikkert flere af de bøger, der bliver nævnt som jeg ikke har læst og som jeg skal tjekke ud

Lige nu glæder jeg mig til at få ungerne afleveret, så jeg kan få læst videre i den bog jeg begyndte i går 

Anmeld

21. april 2010

birgittemarie

Salman Rushdie, De sataniske Vers. Fantastisk bog. Og sjov

Paulo Coelho, Alkymisten, dejlig, hyggelig, inspirerende og tankevækkende.

Alle Kvinden der husker bøgerne. Kan ikke huske, hvem der har skrevet dem. Rigtig historisk tøselæsning.

Jeg har llige læst Drageløberen af Khaled Hosseini og er i gang med den næste, Under en Strålende Sol. Også udmærkede...

Ellers Anaïs Nins dagbøger. Meget spændende...

Anmeld

21. april 2010

Stumpen

Er du til det lidt bedre kærlighed, så er Barbara Bickmore fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.