DEM: Syntes vi skal præsentere os selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

forår

hejsa

Jeg hedder Dea og er 31år. Jeg bor i Søborg sammen med min datter Livia på 5 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

frk Jensen

Hejsa...

Jeg hedder Betina og bor i Hobro sammen med min søn marcus der er 1 1/2 år... Han har ikke set hans far det sidste år nu, men der skal snart samvær igang..

Kram fra os...

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Majeha skriver:

Jeg kan stadig ikke forstå forskellen på de to kategorier her på baby.dk "enlig mor/far" og "selvvalgt enlig mor"...

Jeg er selv enlig, og valgte da selv at gå fra faren, men vil da mene, jeg hører under "enlig mor/far".

Og at denne "selvvalgt enlig mor"kategori var for de kvinder, der ønsker/venter/har barn/børn uden en mand. Altså vha kunstig befrugtning eller andet, hvor de bevidst bliver gravid uden en far indblandet...

Er jeg helt gal på den?

Sådan tolker jeg det også

K.h. Linda

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Jeg hedder Linda, er lige fyldt 29 år og er alene med Laura på
6 mdr.. Vi bor i en lejlighed i Odense.

K.h. Linda

Anmeld

24. april 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Shibby skriver:

Hvor sødt..DEM.. (:

Jeg er så ikke en af DEM,men af DUM istedet ^^

Ih en berømthed. Og så endda en af mine yndlinge.

Jeg hedder Rie og er fra 1984.

Jeg bor alene med min søn Loke i Holte.

Jeg gik fra hans far da han var 5 uger gammel, men vi har aldrig boet sammen.

Anmeld

29. april 2010

Leneur

Jeg er så både DEM og DÆM ( De Ældre Mødre).... ;-) Er lige blevet 37 og har Silje der er 8 mdr. Bor i Skanderborg og nyder min dejlige datter, som nu er blevet så stor at hun tager fis på mig men en meget glad og tilfreds pige, der bekræftiger mig i at mit valg om at blive alenemor var og er det helt rigtige.

Anmeld

29. april 2010

SHERO

Jamen jeg hedder Line og bor i Århus Syd med min søn Elias på 3½ månede. Jeg blev gravid med en "ven" uden vi var i forhold, og var meget i tvivl om min beslutning, kom til sidst frem til at jeg ikke med god samvittighed afbryde graviditeten da jeg både havde midler og lyst til barnet. Så på trods af hans far ikke var ovenud lykkelig beholdte jeg ham. Faren er skiftet mening om barnet flere gange gennem graviditen, og har stadig ikke set ham, og har ikke snakket med ham i 2 måneder nu. Vi skal ha taget blodprøver i næste uge så håber jeg at han får afklaring nok til at tage en beslutning hvad den end måtte være.

Jeg arbejder normalt som kasseleder i en elgiganten her i århus, men kan desværre ikke komme tilbage til min stilling da jeg ikke kan ligge timerne i det mere, som selvvalgt enlig :-D Så jeg hopper på skolebænken, og går i gang med en hf og efterfølgende læreruddannelse... bom bom bom... Ja det var mig :-D

Anmeld

30. april 2010

mikkelemil

Hejsa.....

jeg hadder Rikke og er 30 år.

har Emil på 5½ år og Mikkel på 3½ år.

Gik fra deres far for 2 år siden og har siden boet alene med drengene.Vi bor i Næstved.

Har en dejlig kærste sm bor på Fyn...........

Anmeld

30. april 2010

Milka

jeg hedder camilla og er 36 – det gør mig vist både til en dem og en dæm

jeg er alene med mine tvillingepiger lilja og luca på 14 mdr. vi bor i københavn

Anmeld

30. april 2010

N&J

Hvor er der mange enlige mødre herinde, mange flere end jeg lige havde opdaget  så må vi jo bare bruge hinanden når vi har behov for det.. altså godt at kunne høre andres erfaringer i samme situation.. så GO DEM!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.