HVAD har i foretaget jer denne weekend?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

MariaJ

Rosa skriver:

Jeg har mest bare ventet og ventet på at føde... Set en masse film, spist supergod mad - og ventet...

Det lyder lidt som min weekend. Her er overskrifterne vist også "vente på at føde" og "spise god mad" (og kage og godter og jeg ved ikke hvad.... har simpelthen fået appetit som en havnearbejder her til sidst.

Vi nåede dog både at gå ud og spise og besøge et vennepar til middag. Ellers var der bare dømt søvn og afslapning på sofaen.

Maria 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Lørdag holdt vi stor 3-års fødselsdag for Sofus. Først kom naboerne til brunch og  kl. 12.30 kom alle bedsterne og Onkel Mikkel til hjemmelavede pizzaer efterfuldt af kage/bolle picnic på stranden SÅÅÅÅ hyggeligt.

Søndag stod i flyttekassernes tegn... Vi har solgt vores hus og flytter næste weekend, GISP! Vi har lejet et skøøøøønt sommerhus her i "vores" by, hvor vi skal bo de næste måneder, og så håber vi at drømmehuset dukker op meget snart....  - Men indtil da bor vi her: http://www.homes4holiday.com/hjem/kom_hjem.cfm?boligID=03/8020sj&sprog=dk 

Hilsen Line - det indtil videre har pakket 22 flyttekasser og smidt ligeså mange fyldte sække ud...

Anmeld

20. april 2010

Moar'en

Lørdag ville vi ha' været i Løveparken, men Viktor vågnede med feber, så vi blev hjemme på sofaen med dyner og hygge i stedet. Søndag var vi til konfirmation, og så var den weekend gået.

Næste lørdag vil vi se om vi ikke kan komme i Løveparken.

Anmeld

20. april 2010

Miamaja

Rosa skriver:

Jeg har mest bare ventet og ventet på at føde... Set en masse film, spist supergod mad - og ventet...

jamen, det er jo vildt spaendende nu naar det kan ske hvert ojeblik- kan man saa overhovedet sove?

Jeg synes det er gaaet saa hurtigt

Anmeld

20. april 2010

Miamaja

SØS skriver:

Lørdag holdt vi stor 3-års fødselsdag for Sofus. Først kom naboerne til brunch og  kl. 12.30 kom alle bedsterne og Onkel Mikkel til hjemmelavede pizzaer efterfuldt af kage/bolle picnic på stranden SÅÅÅÅ hyggeligt.

Søndag stod i flyttekassernes tegn... Vi har solgt vores hus og flytter næste weekend, GISP! Vi har lejet et skøøøøønt sommerhus her i "vores" by, hvor vi skal bo de næste måneder, og så håber vi at drømmehuset dukker op meget snart....  - Men indtil da bor vi her: http://www.homes4holiday.com/hjem/kom_hjem.cfm?boligID=03/8020sj&sprog=dk 

Hilsen Line - det indtil videre har pakket 22 flyttekasser og smidt ligeså mange fyldte sække ud...

det var da en alletiders ide og flytte i sommerhus imens man venter paa rette hus og super hyggeligt!

Hvilket slags drommehus leder I saa efter (hvor spaendende) ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.