Fredag blev jeg ringet temmelig tidligt hjem fra arbejde, fordi mindstemanden var dåååårlig...
Siden blev han afleveret til sin far, sammen med storebroderen (det var fars weekend)
Resten af den dag gik vidst med så godt som ingen ting.... måske cyklede jeg til det nærmeste ishus, og hjem igen (det var måske torsdag, men tror da det var fredag) nåh men det var i hvert fald hårde 15,5 km (første gang på cykel i over 6 år)
Lørdag stod jeg op klokken 10:20 og tog bilen hjem til min veninde.... Det skulle vise sig at hun var møgstresset, over sin 30 års fødselsdag, som hun ikke lige kunne overskue at planlægge. Så vi planlagde 3 kager, frugtsalat, og lavede indbydelser i en ruf... Så lettede hun lidt, så det var dejligt.... klokken 15:20 ca. tog jeg hjem igen fordi de skulle i byen og spise... og da de kom hjem klokken 20:30 mødte jeg dem i deres indkørsel, flyvende på min sprit nye cykel (så fik jeg lige 5 km mere)
Hendes mand tog i byen og legede. og min veninde og jeg sad bare i sofaen og tøsehyggede og slappede af, og drak en bajer hver (eller jeg drak 2, og holdt så en kaffepause) helt uden tv, eller andre forstyrrende elementer... eller ja, vi arbejdede vidst lidt på noget puter noget....
Så kom hendes mand hjem, i vældig godt humør (en anelse beruset måske) og vi fik 2 bajere mere, og så var jeg ligesom også i riiigtig godt humør.... Så vi fniste alle 3, og var smadder åndssvage at høre på, og havde det bare skide skægt i hinandens selskab.... da klokken var 03:30 gik vi helt kolde, og strøg i seng - eller de gik jo i seng, jeg sov på sofaen

Dagen efter blev jeg vækket noget så blidt af min veninde, som havde hentet morgenbrød, og så hyggede vi lige lidt mere... lidt senere, kørte jeg de 5 km hjem, igen på min sprit nye gammel-kone-cykel....
Jeg er vildt taknemmelig for denne her weekend. den tegnede nemlig til at blive seriøst kedelig, og møg-dum, fordi jeg savner nogen lidt....
Men hold nu kæft hvor har jeg bare moret mig, og så i totalt afslappede omgivelser, og kun med mennesker jeg holder virkelig meget af....
Søndag kom min søsters eks. og deres to fælles børn, og hentede guppyer til deres nye akvarie... så gik der lidt tid med det... så snart de var kørt hjem, kom min egen eks. og afleverede 2 trætte drenge.... Vi legede vidst i haven det meste af dagen, og snakkede lidt med mormor og morfar (mormor var på besøg hos morfar, som er vores nabo)
Så alt i alt, en hyggelig, sjov, og rolig weekend, som jeg bare har været virkelig tilfreds med