nogen der har et forlsag til hvad vi kan lave til aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Low

Low skriver:

Okay, det har jeg ikke hørt om før hehe . Jeg havde engang en kæreste der ikke kunne lide kylling eller g hehe

... kylling eller æg. Skulle der stå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Sommerfuglelarven

- Pasta med kyllingefrikadeller i spinat-/flødesauce, eller mornay sauce.

- Pasta med forskellige grøntsager og laks.

- Tortellini med laks i spinat-/flødesauce.

- Spaghetti og kødsauce.

- Båndpasta i fad med grøntsager og mornay sauce og kyllingefilet eller laks som låg.

- Pasta med grøn pesto og eventuelt kyllingefilet.

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

igår fik vi nudler og kødboller...med masser af ketchup og revet ost til... rasmus fik så bare en kartoffel med broccoli og nogle af kødbollerne i

idag står menuen på medister med kartofler og brun sovs

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

Vi skal have rester af roastbeef'en fra igår, stegte kartofler og grøntsager!

I morgen skal vi have kyllingebryst. Der tror jeg lige jeg nupper den idé med mornaysovsen, pastaen, og ind i ovnen, dét lyder lækkert!

Anmeld

19. april 2010

lululupo

vi skal have lasagne idag Med ekstra ost som mellem lag og bacon under det øverste lag ost, uhmmmm håbløst usundt men nøj hvor det smager

Anmeld

19. april 2010

Vidunderligeunger

vi skal have kyllinge frikadeller med grøntsager i farsen som er blendede, jeg kan ikke lige kogt/varme grøntsager (graviditets ting) så dem blender jeg, så jeg stadig kan få det sunde
vi skal så have kartofler og salat til, men der kunne man jo sagtens tage noget frisk pasta i stedet for kartoflerne

Anmeld

19. april 2010

Lullaby

Pasta med hytteost, bacon og parmesan

Anmeld

19. april 2010

Baby2010/2013

Astasmor skriver:

er helt blank, aner virkelig ikke hvad der skal laves til aften i aften.

kunne godt spise noget med pasta til men hvad kan man lave til, det må godt være noget lækkert og nemt og noget min datter på 9 mdr kan spise også.

er der nogen af jer der har et forslag.

Jeg laver en kyllingeret i ovnen engang imellem. Steg kylling i tern på en pande, derefter svitses lidt friske grøntsager, f.eks. champignon, gulerødder, peber o.lign. Samtidig koges der lidt pastaskruer f.eks. grove.

Når kylling og grøntsager knapt færdig, hældes der en dåse tomat eller to over. Den færdige pasta hældes i et ovnfast fad og derefter grønt og kylling, bland sammen Til slut lidt revet mozzerella og en tur i ovnen ved 200 grader i ca. 10-15 min...Mmmmm mums Man krudrer retten efter egen smag!

Anmeld

19. april 2010

otlitrom

BlyViol skriver:

vi skal have kyllinge frikadeller med grøntsager i farsen som er blendede, jeg kan ikke lige kogt/varme grøntsager (graviditets ting) så dem blender jeg, så jeg stadig kan få det sunde
vi skal så have kartofler og salat til, men der kunne man jo sagtens tage noget frisk pasta i stedet for kartoflerne

Ahahaha! Det er mit trick til at få manden til at spise grønt. Gem det i 'dellerne! Han er dog ikke gravid, han kan bare ikke lide det

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

i går fik vi kæmpe pitabrød med tun

I dag ved jeg faktisk ikke hvad vi skal have, men tror måske vi skal have gang i nogle grillspyd og lidt baconsvøbte asparges (også på grillen)...

Forleden dag grillede vi en svinemørbrad som vi havde pakket ind i bacon, pakket i staniol og grillet, til sidst fik den lige på grillen uden staniol så der kom lækker sprød bacon!!! DET var bare guf! Og så med en masse grøn salat til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.