nogen der har et forlsag til hvad vi kan lave til aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.709 visninger
31 svar
0 synes godt om
19. april 2010

NinaNymannMadsen

er helt blank, aner virkelig ikke hvad der skal laves til aften i aften.

kunne godt spise noget med pasta til men hvad kan man lave til, det må godt være noget lækkert og nemt og noget min datter på 9 mdr kan spise også.

er der nogen af jer der har et forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er selv fuldstændig blank!!!... Og vi skal endda spise uden Idun, da hun er til svømning idag og det ikke er vores køre-dag idag... mmm...

Men BLANK er jeg mht aftensmad. og vi kan jo ikke bare spise kage? Jeg skal nemlig hjem og lave kage til arbejdet i morgen.

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

Zafir skriver:

Jeg er selv fuldstændig blank!!!... Og vi skal endda spise uden Idun, da hun er til svømning idag og det ikke er vores køre-dag idag... mmm...

Men BLANK er jeg mht aftensmad. og vi kan jo ikke bare spise kage? Jeg skal nemlig hjem og lave kage til arbejdet i morgen.

så kan du jo kikke lidt med her og se om der er nogen der kommer med forslag...

kage er heller ikke lige den sundeste aftensmad. haha... men det smager sku godt.

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Astasmor skriver:

så kan du jo kikke lidt med her og se om der er nogen der kommer med forslag...

kage er heller ikke lige den sundeste aftensmad. haha... men det smager sku godt.

Jeg skal også have noget mad... Udover kage Det er bare hvad. Men jeg holder lidt øje med tråden

Anmeld

19. april 2010

Low

Jeg overvejer selv at lave fløde kartofler og noget kød til og måske lidt salat

Anmeld

19. april 2010

Munder

Vi skal have burgere med avocado og chillisovs til de voksne/ remoulade til Andrea

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

Low skriver:

Jeg overvejer selv at lave fløde kartofler og noget kød til og måske lidt salat

mm det lyder ellers rigtig lækkert. kunne jeg godt nok også godt spise da. men har en meget kræsen kæreste ja tro det eller ej han kan ikke li katofler.

Anmeld

19. april 2010

tb

vi skal have karbonader til aften.. der kan man os sagtens lave ris til og en eller anden sovs (knorr)

kh tina

Anmeld

19. april 2010

Low

Astasmor skriver:

mm det lyder ellers rigtig lækkert. kunne jeg godt nok også godt spise da. men har en meget kræsen kæreste ja tro det eller ej han kan ikke li katofler.

Okay, det har jeg ikke hørt om før hehe . Jeg havde engang en kæreste der ikke kunne lide kylling eller g hehe

Anmeld

19. april 2010

merichs

Vi skal have frikadeller, broccoli, fuldkornspasta og så bliver det nok med en mælkesovs. ELSKER dansk mad  Og så er det nemt at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.