Vejning nr. 7. Den 4/7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2008

lonemus

[citat][f][småt]Lsh skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f] Jeg har tabt 11,5 kilo på 8 uger, så jeg er skam meget tilfreds. De sidste kilo kommer nu nok til at gå laaaaaaaaangsomt! Lidt sjov I skriver om feber, i dag har Stefanie en smule feber (37,9 grader), men hun virker glad og tilfreds, hun leger, spiser og drikker. Ved ikke om det kan være hendes 2-års tænder der er på vej, for der er ikke noget andet at mærke på hende. Eller også er det noget der er i omløb.......fik jeres børn bare feber uden grund?!??!? Lone[/citat] Jeg tror muligvis karolines feber og pylren er pga en tand der er på vej. Jeg ved ikke hvorfor Cecilie pludselig fik så høj feber; men mandag var hun fyldt med bitte små knopper på maven og i bleområdet og i går havde det spredt sig til ryggen. Er det mon bare varmeknopper eller kan det være noget andet? Hun virker ikke varm så sådan pga af varmen.... Luise [/citat] Lidt sjov, for Stefanie har også lidt knopper, mest på maven og en smule på ryggen. Jeg tror også det er varmeknopper, for Stefanie's kommer og går - og kommer altid nye steder! Eftersom de netop kommer og går, så tror jeg altså bare det er varmeknopper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Mathilde

Jeg har smidt 600g siden sidst. Det er ikke så meget men jeg er godt tilfreds.
Jeg var til 50års fødselsdag i lørdags og der røg da både helstegt pattegris og is ned i løbet af dagen:$
Så det er helt fint:)

Mathilde, der har været til eksamen i samfundsfag idag og fik 10:))

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

Mathilde skriver:

Jeg var til 50års fødselsdag i lørdags og der røg da både helstegt pattegris og is ned i løbet af dagen:$

Stort tillykke Mathilde med det flotte 10 tal.... - Godt gået...

Anmeld

4. juni 2008

Mathilde

PiaR skriver:

Mathilde skriver:

Stort tillykke Mathilde med det flotte 10 tal.... - Godt gået...

Tak for det søde Pia:))

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

Mathilde skriver:

flot med et 10 tal!!! wauw, her kommer manden hjem med 2 taller og er godt tilfreds;)

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

marolle!!!! 4/7.. du er forud for din tid dame!!!

her har jeg et tab på 1.5 kg siden d. 26.5
men puha jeg syntes det svinger. og jeg har lidt svært ved at holde ved. måske skal jeg til at komme fast her inde!!!!!
jeg GIDER jo ikke være fed mere

Anmeld

4. juni 2008

Mathilde

ka li ja skriver:

Mathilde skriver:

flot med et 10 tal!!! wauw, her kommer manden hjem med 2 taller og er godt tilfreds;)

Hehe ja i sidste ende handler det jo også om at bestå;) Med mindre man som mig evt vil læse til noget hvor der kræves et højt gennemsnit. Men bliver nu glad bare jeg får hat på engang:)

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

hvad blir du??

Anmeld

4. juni 2008

Lsh

Mathilde skriver:

Stort tillykke med 10-tallet, det er skisme da flot ;-)

600 gram er faktisk okay når man har hygget sig :o)

Knus Luise

Anmeld

4. juni 2008

Mathilde

ka li ja skriver:

hvad blir du??

Jeg ender med en fuld HF, altså højere forberedelseseksamen. Hvis mit gennemsnit er rigtig godt vil jeg gerne læse psykologi på universitetet eller ind på jordemoderskolen:)

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.