Vejning nr. 7. Den 4/7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.541 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

ivfmarie

Ja så starter jeg i dag... Jeg er nemlig godt tilfreds :D

Vægten her til morgen sagde 67,2 kg, og i sidste uge var det 68,5 kg - så det er jo godt. Så er der "kun" 3,2 kg til præ-preggy-vægten, som nok også er min idealvægt.

God dag og god kamp

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Lsh

Hopper med på vognen af tilfredshed ;)

I onsdags sagde vægten 62,4 kg og i dag siger den 60,7 kg :D Siden jeg startede den 20. april har jeg tabt mig 6,6 kg :P

Så er der kun 3,7 kg til hvad højest skal veje......

Luise, med lille Karoline der har 39 i feber:(

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

siden vores start her inde har jeg tabt 7,2 kilo og jeg er MEGET tilfreds... lige nu ligger jeg syg, så spiser intet så ved ikke om jeg helt kan regne med vægten...

Godt gået Piger..

Knus fra Pia.

Anmeld

4. juni 2008

Lsh

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] siden vores start her inde har jeg tabt 7,2 kilo og jeg er MEGET tilfreds... lige nu ligger jeg syg, så spiser intet så ved ikke om jeg helt kan regne med vægten... Godt gået Piger.. Knus fra Pia. [/citat] Tak! og rigtig go' bedring til dig håber du snart er frisk igen. Søndag/mandag havde cecilie over 39 i feber og i går og i dag er det så blevet karolines tur, så der må være i omgang..... Knus Luise

Anmeld

4. juni 2008

lonemus

Jeg har tabt 11,5 kilo på 8 uger, så jeg er skam meget tilfreds.
De sidste kilo kommer nu nok til at gå laaaaaaaaangsomt!

Lidt sjov I skriver om feber, i dag har Stefanie en smule feber (37,9 grader), men hun virker glad og tilfreds, hun leger, spiser og drikker.
Ved ikke om det kan være hendes 2-års tænder der er på vej, for der er ikke noget andet at mærke på hende.
Eller også er det noget der er i omløb.......fik jeres børn bare feber uden grund?!??!?

Lone

Anmeld

4. juni 2008

charlottekri

puha, det er godt at jeg ikke skal døje med det!!! Jeg vejede 68 kg før jeg blev gravid og vejede 80 kg lige op til fødslen, og en uge efter fødslen var jeg tilbage på 70 kg... og da jeg ammer svinger vægten lidt mellem 68 og 70 kg. Det har bare været lækkert ikke at skulle tænke på at smide eks. 10 kg!!!

Har bare super ondt af jer andre!!!!

Anmeld

4. juni 2008

Honningblomst

charlottekri skriver:

puha, det er godt at jeg ikke skal døje med det!!! Jeg vejede 68 kg før jeg blev gravid og vejede 80 kg lige op til fødslen, og en uge efter fødslen var jeg tilbage på 70 kg... og da jeg ammer svinger vægten lidt mellem 68 og 70 kg. Det har bare været lækkert ikke at skulle tænke på at smide eks. 10 kg!!!

Så er det heller ikke værre...;) Og så tror jeg ikke alle herinde kæmper med kilo fra graviditet.Havde en veninde som ikke tog så meget på og tabte sig endnu mere ved amning.
Jeg tog på og tabte mig IKKE ved amning, tværtimod.
Tilgengæld tabte jeg 25 kg på ingen tid, samtidig med at hun tog på og overhalede mig den forkert vej rundt.
Dem der er for store, kan jo kun takke sig selv, er jo ingen der propper mad i hovedet på dem.;)
Knus Eva...som vejer hvad jeg skal...udfra hvad JEG synes er pænt.

Anmeld

4. juni 2008

lonemus

charlottekri skriver:

Hey!

Jeg kænper du heller ikke med kilo fra graviditeten. Jeg tog 10 og 17 kilo på med mine børn, men hver gang har jeg været tilbage på min før-gravid-vægt ved min 8-ugers undersøgelse. Så det er skam også gået meget stærkt.

Næ nej, jeg kæmper med almindelig overvægt, men nu mangler jeg ikke meget mere, så det er dejligt :)

Så ingen medlidenhed til mig ;)

Anmeld

4. juni 2008

Lsh

lonemus skriver:

Jeg har tabt 11,5 kilo på 8 uger, så jeg er skam meget tilfreds.
De sidste kilo kommer nu nok til at gå laaaaaaaaangsomt!

Lidt sjov I skriver om feber, i dag har Stefanie en smule feber (37,9 grader), men hun virker glad og tilfreds, hun leger, spiser og drikker.
Ved ikke om det kan være hendes 2-års tænder der er på vej, for der er ikke noget andet at mærke på hende.
Eller også er det noget der er i omløb.......fik jeres børn bare feber uden grund?!??!?

Lone

Jeg tror muligvis karolines feber og pylren er pga en tand der er på vej. Jeg ved ikke hvorfor Cecilie pludselig fik så høj feber; men mandag var hun fyldt med bitte små knopper på maven og i bleområdet og i går havde det spredt sig til ryggen. Er det mon bare varmeknopper eller kan det være noget andet? Hun virker ikke varm så sådan pga af varmen....

Luise

Anmeld

4. juni 2008

SaNiNa

har tabt mig 1.4kg

har ikke nået at være oppe at træne så meget men går så fandens meget på arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.