Menu i aften???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Mebach skriver:

Men hvordan laver du den?
Ligger du den i ét eller andet?
Synes bare titi svinemørbrad smager af...svin, hvis ikke den har fået en go gang krydderier?

her har jeg en god én.
Krydr den med salt og peber, smør den ind i flødeost, og rul bacon omkring...

Fårk, det lyder ellers også godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Her står menuen på følgende: Broccolisalat Skinkeschnitzel marineret i soya, hvidløg og en masse andet godt. Babykartofler kogt i meget saltet vand. Tzatziki. Håber det kunne inspirere lidt :D I morgen skal vi hjem til mine forældre og have stegt flæsk og persillesauce :D :D :D Inden vi drager til Celine Dion koncert i parken :D:D Mette [/citat] Sjajze, altså! Orker du godt tilberede al den mad, Tut? Eller køber du tzatziki'en? Hvad med de der kartofler? Må ungerne godt få alt det salt?

Anmeld

4. juni 2008

Tut

Mebach skriver:

Nam nam, dér var den: stegt flæsk og persillesovs! Med NYE kartofler! SLURP!
(Gisp, men hvad med barnet, han kan vel ikke gnave flæsk?)´

Men kom bare med flere forslag!

Så får han da bare kartofler med sausen, og så nogen frikadelle eller lign. til.

:D

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Men hvordan laver du den?
Ligger du den i ét eller andet?
Synes bare titi svinemørbrad smager af...svin, hvis ikke den har fået en go gang krydderier?

der er ikke noget der blir ringe i en weber. svinemørbrad, kryderier på grillen en halv times tid. mums.
måske skal der broccoli i flødekartoflerne

Anmeld

4. juni 2008

Rasmine

Tut skriver:

Mebach skriver:

Så får han da bare kartofler med sausen, og så nogen frikadelle eller lign. til.

:D

Nåe jes, a housewife as me, har selvfølgelig frikadunser i fryser, go ide!
Må lige sige at det der stegte flæsk skal vare bacon, og ikke det der fede flæsk, me not like!!!
+o(

Anmeld

4. juni 2008

Tut

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Her står menuen på følgende: Broccolisalat Skinkeschnitzel marineret i soya, hvidløg og en masse andet godt. Babykartofler kogt i meget saltet vand. Tzatziki. Håber det kunne inspirere lidt :D I morgen skal vi hjem til mine forældre og have stegt flæsk og persillesauce :D :D :D Inden vi drager til Celine Dion koncert i parken :D:D Mette [/citat] Sjajze, altså! Orker du godt tilberede al den mad, Tut? Eller køber du tzatziki'en? Hvad med de der kartofler? Må ungerne godt få alt det salt? [/citat] Orrk ja, Skinkeschnitzlerne kommer jeg i en pose om morgenen og kommer marinaden i og ligger dem i køleren hele dagen. Broccolisalaten tager 5 minutter at bikse sammen Tzatzikien - er hjemme lavet! Har hele sommeren en stor skål stående i køleren, og laver så en ny om ugen (af græsk youghurt 0,1% fedt - så den feder ik så meget) Og kartoflerne kan jo koge mens kødet bliver stegt. Mette

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

ka li ja skriver:

svindemørbrad og et eller andet grønt på grillen, og flødekartofler.

Er det en ny slags? Bliver den mindre, eller forsvinder den bare helt?

Marie - svært munter på denne tid af dagen 8D

hahaha ja det må det hedde her hjemme, dn blev godt nok også lidt bette den jeg lavede i går:)

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

Mebach skriver:

du kan da skøre kødet væk, så kan han sutte i sværet. og ellers kan han vel få kødet skåret i stykker!

Anmeld

4. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] Her står menuen på følgende: Broccolisalat Skinkeschnitzel marineret i soya, hvidløg og en masse andet godt. Babykartofler kogt i meget saltet vand. Tzatziki. Håber det kunne inspirere lidt :D I morgen skal vi hjem til mine forældre og have stegt flæsk og persillesauce :D :D :D Inden vi drager til Celine Dion koncert i parken :D:D Mette [/citat] Sjajze, altså! Orker du godt tilberede al den mad, Tut? Eller køber du tzatziki'en? Hvad med de der kartofler? Må ungerne godt få alt det salt? [/citat] Orrk ja, Skinkeschnitzlerne kommer jeg i en pose om morgenen og kommer marinaden i og ligger dem i køleren hele dagen. Broccolisalaten tager 5 minutter at bikse sammen Tzatzikien - er hjemme lavet! Har hele sommeren en stor skål stående i køleren, og laver så en ny om ugen (af græsk youghurt 0,1% fedt - så den feder ik så meget) Og kartoflerne kan jo koge mens kødet bliver stegt. Mette [/citat] Mig misundelig på kårnflakes mamma!!! :$

Anmeld

4. juni 2008

ka li ja

uhhmmm i skal da ha majs på grillen. det lavede jeg i går. og alle ÅD!!!!!
arthur kunne slet ikke få nok, han sad der med hans bette majskolbe, og smovsede helt vildt.
der fik vi bagte kartofler, og svindmørbrad og pølser til. rigtig grill mad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.