Kommende brude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Anne85

Tillykke

Jeg blev gift sidste sommer (eller kirkelig velsignet - vi var gift i forvejen - men det er nu underordnet)... jeg kom nemt om at holde tale... havde nemlig hyret hende her http://www.bambino-booking.dk/bambino/figurene/tan te-tut.html og hold op hvor var det sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Findusinde

Malene76 skriver:

Kender flere der har gjort det og der er meget at se til med sådan et arrangement. Hvilket var grunden til at vi fravalgte det. Men det koster os jo også det mere og det skal man jo have penge og lyst til at bruge på det.  Hvis I er i god tid og får tingene godt planlagt og benytter jer af familie og venners hjælp er jeg sikker på at I får en fantastisk dag.

Jeg har heldigvis ferie i uge 29-30-31 næste år, og det er om lørdagen i uge 30 vi skal giftes.. Og manden har også ferie der.. Så håber det kommer til at lykkes..

Anmeld

19. april 2010

Malene76

Anne85 skriver:

Tillykke

Jeg blev gift sidste sommer (eller kirkelig velsignet - vi var gift i forvejen - men det er nu underordnet)... jeg kom nemt om at holde tale... havde nemlig hyret hende her http://www.bambino-booking.dk/bambino/figurene/tan te-tut.html og hold op hvor var det sjovt

Tjekkede lige linket ud. Det ser ud som om hun er rigtig sjov.

MVH Malene

Anmeld

19. april 2010

Malene76

Findusinde skriver:

Jeg har heldigvis ferie i uge 29-30-31 næste år, og det er om lørdagen i uge 30 vi skal giftes.. Og manden har også ferie der.. Så håber det kommer til at lykkes..

Det gør det da helt sikkert.  Sådan en dag er jo helt fantastisk. Ser rigtig meget fem til vores dag.  Vi kan nemt mærke at der foregår en masse i skjul omkring os, så vi er spændte på hvor meget underholdning mm. der bliver.

Anmeld

19. april 2010

Findusinde

Malene76 skriver:

Det gør det da helt sikkert.  Sådan en dag er jo helt fantastisk. Ser rigtig meget fem til vores dag.  Vi kan nemt mærke at der foregår en masse i skjul omkring os, så vi er spændte på hvor meget underholdning mm. der bliver.

Det kan godt være du har skrevet det, men hvornår var det I skulle giftes?

Hehe, min veninde ved heldigvis hvad der IKKE skal foregå på min polterarbed hvis jeg får sådan en..

Anmeld

19. april 2010

Malene76

Findusinde skriver:

Det kan godt være du har skrevet det, men hvornår var det I skulle giftes?

Hehe, min veninde ved heldigvis hvad der IKKE skal foregå på min polterarbed hvis jeg får sådan en..

Vi skal giftes den 3. juli, det er jo lige om lidt.  Vi har også ret klart meldt ud hvad vi ikke ønsker os. Bl.a. vil jeg ikke have noget at gøre med højder, edderkopper og udklædes og så  ned gennem strøget og sælge kys eller blomster. Jeg håber på en hyggelig dag med veninderne hvor jeg selvfølgelig nok også bliver lidt til grin i venners lag.

Anmeld

19. april 2010

Findusinde

Malene76 skriver:

Vi skal giftes den 3. juli, det er jo lige om lidt.  Vi har også ret klart meldt ud hvad vi ikke ønsker os. Bl.a. vil jeg ikke have noget at gøre med højder, edderkopper og udklædes og så  ned gennem strøget og sælge kys eller blomster. Jeg håber på en hyggelig dag med veninderne hvor jeg selvfølgelig nok også bliver lidt til grin i venners lag.

Ork! Det er også bare min skræk!! Det med at blive klædt ud! Jeg har sagt til min veninde at hun blir slettet som gudmor hvis hun gør det!  Edderkopper er bare hellere ikke velkomne, og gnavere.. Hamstre, marsvin osv.. Er panisk angste for dem.!

Anmeld

19. april 2010

Malene76

Findusinde skriver:

Ork! Det er også bare min skræk!! Det med at blive klædt ud! Jeg har sagt til min veninde at hun blir slettet som gudmor hvis hun gør det!  Edderkopper er bare hellere ikke velkomne, og gnavere.. Hamstre, marsvin osv.. Er panisk angste for dem.!

Personligt ville jeg jo aldrig udsætte mine veninder for noget de var bange for eller slet ikke havde lyst til. Jeg ville også blive ked af hvis vi udsatte en veninde for noget vi ikke vidste var rigtig svært for hende. Derfor synes jeg egentlig der er ok at melde fra overfor en veninde om de ting der bare slet ikke duer. Det gælder jo om at alle får en hyggelig dag. Synes dog stadig det er lettere sressende at gå og vente intetanende om hvornår det er eller hvad der skal ske.

Anmeld

19. april 2010

Kløver

Malene76 skriver:

Hej derude

Kort og godt. Holder I tale for jeres mand og hvad regner I med at sige? Jeg er lidt i tvivl om jeg skal holde en tale for min kæreste når vi skal giftes og ved ikke om der er "regler" for hvad man skal sige osv.?

På forhånd tak for hjælpen.

MVH Malene

hej malene

så vidt jeg ved er det ikke tradition at bruden holder tale, dog vil jeg selv skrive en tale når dagen nærmer sig lidt mere, det gode er jo så, at får man kolde fødder så gør det ikke så meget hvis man i hemmelighed ombestemmer sig

Anmeld

19. april 2010

Malene76

Maja84 skriver:

hej malene

så vidt jeg ved er det ikke tradition at bruden holder tale, dog vil jeg selv skrive en tale når dagen nærmer sig lidt mere, det gode er jo så, at får man kolde fødder så gør det ikke så meget hvis man i hemmelighed ombestemmer sig

Hej Maja

Tillykke med det kommende bryllup. Hvornår skal I giftes? Vi har en toastmaster som er min bror, så han ved jo om jeg havde tænkt mig at holde tale eller ikke.  Jeg er ikke i tvivl om at jeg godt kan stille mig op og sige noget, er mere usikker på om det jeg gerne vil sige bliver klart og tydeligt og præcis.

MVH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.