Kommende brude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Lone Jakobsen

Findusinde skriver:

Åh gud hvor er den fantastisk den tale!!!! Jeg aner ikke hvem i er, men den får tårene frem ved mig!!! Fantastisk smuk!!

åhh tak hvor er du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Findusinde

Malene76 skriver:

Det vigtigste er at få afstemt forventningerne og så blive enige. Om det er fest på et slot med 150 gæster eller havefest for 50 er jo fuldstændig ligegyldig bare man er sammen med dem man har kær nemlig familie og venner.  

MVH Malene

Det er nemlig rigtigt! Så havefest for 50 af de nærmeste er vores plan!

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

Malene76 skriver:

Ingen kritik... Det kan jeg ikke holde... men hold da op det er POSITIV KRITIK. Nøj en flot tale. Jeg fik helt gåsehud.  Den er bare så smuk skrevet og siger bare det hele. Smuk smuk smuk.

MVH Malene

uhh var lige ved at blive bekymret i starten ville slet ikke ku klare noget negativt om den..... så maange tak for de søde ord 

Anmeld

19. april 2010

Malene76

Findusinde skriver:

Det er nemlig rigtigt! Så havefest for 50 af de nærmeste er vores plan!

Det overvejede vi også... men endte med et sted som ligner et forsamlingshus ud til vandet med hytter så folk kan overnatte. Vi skal ikke selv stå med noget og vi bliver 60.   

MVH Malene

Anmeld

19. april 2010

Moar'en

Jeg blev gift marts o7, og holdte tale for min mand. Jeg har da aldrig været så nervøs i mit liv. Mine hænder rystede og jeg havde indlagt en skål i min tale, men det blev til mindst 4. Men efter det var overstået var jeg rigtig glad for at jeg havde gjort det, og stolt af mig selv, da jeg bare slet ikke er go til at stå foran så mange mennesker og tale (Vi var 76)

Anmeld

19. april 2010

Malene76

nutche skriver:

uhh var lige ved at blive bekymret i starten ville slet ikke ku klare noget negativt om den..... så maange tak for de søde ord 

Det var så lidt det var ærligt ment.  Så flot.

MVH Malene

Anmeld

19. april 2010

Malene76

Moar'en skriver:

Jeg blev gift marts o7, og holdte tale for min mand. Jeg har da aldrig været så nervøs i mit liv. Mine hænder rystede og jeg havde indlagt en skål i min tale, men det blev til mindst 4. Men efter det var overstået var jeg rigtig glad for at jeg havde gjort det, og stolt af mig selv, da jeg bare slet ikke er go til at stå foran så mange mennesker og tale (Vi var 76)

Flot du fik det gjort så. Jeg er rimelig vant til at sige noget foran forsamlinger men er godt klar over at en personlig tale til min søde kæreste nok også får mig gjort temmelig nervøs.  

MVH Malene

Anmeld

19. april 2010

Findusinde

Malene76 skriver:

Det overvejede vi også... men endte med et sted som ligner et forsamlingshus ud til vandet med hytter så folk kan overnatte. Vi skal ikke selv stå med noget og vi bliver 60.   

MVH Malene

Det lyder også super lækkert!! ;D Jeg ved ikke om jeg har gang i at tage munden for fuld... Men jeg/ vi kommer til at stå med det hele.. Jeg vil selv lave bryllupskagen.. Regner med at min mor og svigermor vil bage småkager, og boller.. Skal prøve mig frem med at bage kransekage.. Forretten ved jeg ikke helt endnu hvad vi lige gør.. Og pynt og borddækning er også noget vi selv skal...

Anmeld

19. april 2010

Moar'en

Malene76 skriver:

Flot du fik det gjort så. Jeg er rimelig vant til at sige noget foran forsamlinger men er godt klar over at en personlig tale til min søde kæreste nok også får mig gjort temmelig nervøs.  

MVH Malene

Tark

Anmeld

19. april 2010

Malene76

Findusinde skriver:

Det lyder også super lækkert!! ;D Jeg ved ikke om jeg har gang i at tage munden for fuld... Men jeg/ vi kommer til at stå med det hele.. Jeg vil selv lave bryllupskagen.. Regner med at min mor og svigermor vil bage småkager, og boller.. Skal prøve mig frem med at bage kransekage.. Forretten ved jeg ikke helt endnu hvad vi lige gør.. Og pynt og borddækning er også noget vi selv skal...

Kender flere der har gjort det og der er meget at se til med sådan et arrangement. Hvilket var grunden til at vi fravalgte det. Men det koster os jo også det mere og det skal man jo have penge og lyst til at bruge på det.  Hvis I er i god tid og får tingene godt planlagt og benytter jer af familie og venners hjælp er jeg sikker på at I får en fantastisk dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.