Må jeg være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Soap

Velkommen

Jeg er også igang og vi har 3 børn i forvejen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

otlitrom

Selvfølgelig er du velkommen! Så: Hej

Jeg/vi er på trapperne til at træde ind i behandlingens verden.. Vi starter op sidst i maj, og håber det bliver vejen frem for os. Vi er ufrivilligt barnløse, da ingen af os fejler noget. Vi har efter 26 mdr stadig ikke haft gevinst, og det er første barn. Jeg glæder mig til at komme igang, og jeg priser mig lykkelig for de piger herinde. Der kan stilles spørgsmål og gives klap på skulderen, når det hele hænger een ud af halsen. Så velkommen til, og slå dig løs!

Jeg håber du bliver glad for gruppen, og at I snart står med de 2 gyldne streger!

Knus Kitty

Anmeld

19. april 2010

SilkeV

Soap skriver:

Velkommen

Jeg er også igang og vi har 3 børn i forvejen 

Tak ska du ha...

Og held og lykke med behandlingerne.. Har du været i behandling med de andre også??

Knus

Anmeld

19. april 2010

SilkeV

kitty skriver:

Selvfølgelig er du velkommen! Så: Hej

Jeg/vi er på trapperne til at træde ind i behandlingens verden.. Vi starter op sidst i maj, og håber det bliver vejen frem for os. Vi er ufrivilligt barnløse, da ingen af os fejler noget. Vi har efter 26 mdr stadig ikke haft gevinst, og det er første barn. Jeg glæder mig til at komme igang, og jeg priser mig lykkelig for de piger herinde. Der kan stilles spørgsmål og gives klap på skulderen, når det hele hænger een ud af halsen. Så velkommen til, og slå dig løs!

Jeg håber du bliver glad for gruppen, og at I snart står med de 2 gyldne streger!

Knus Kitty

Tak ska du ha...

Åh det blir spændende.. Håber det lykkes for jer hurtigt..

Knus

Anmeld

19. april 2010

Soap

SilkeV skriver:

Tak ska du ha...

Og held og lykke med behandlingerne.. Har du været i behandling med de andre også??

Knus

Nej det har jeg ikke og det er det som er så mystisk ved min situation 

Anmeld

19. april 2010

SilkeV

Soap skriver:

Nej det har jeg ikke og det er det som er så mystisk ved min situation 

Ja, det lyder da underligt.. Og det er med samme mand?

Anmeld

19. april 2010

Soap

Ja de 2 små er og har så en på snart 12 år fra tidligere forhold 

Anmeld

19. april 2010

Maria.

SilkeV skriver:

Hej..

Jeg ville bare lige høre om jeg måtte være med her hos jer? Vi har godt nok et barn i forvejen  som er kommet til ved hjælp af insemination og donorsæd.. Men nu er vi snart klar til at komme i gang igen..

Vi ska en tur til lægen på fredag og høre om hvordan og hvorledes det ska foregå denne gang og hva det koster osv.. (da man jo desværre selv må punge ud hvis man vil ha barn nummer 2)

Det blir spændende at komme igang igen og håber ikke hormonerne kommer til at påvirke mig for meget.. Har nemlig også Pcos, så det kører bare herhjemme med fertiliteten..

Er der andre der er i gang med barn nummer 2?

Knus

Knus...

Hej!

Velkommen til!

Vil bare lige sige at I ikke skal betale for barn nr. 2, hvis i "kun" skal insemineres.. Du kan få en henvisning til en fertilitetsklinik hos din læge.. Lige som første gang..

Jeg har selv PCOS og er gravid med barn nr. 2.. Vi har været på klinik begge gange og skulle ikke betale noget udover medicinen (hormoner, ovitrelle osv..)

Konsultationerne er gratis og inseminationen er gratis..

Kram Maria 35+2

Anmeld

19. april 2010

SilkeV

Maria. skriver:

Hej!

Velkommen til!

Vil bare lige sige at I ikke skal betale for barn nr. 2, hvis i "kun" skal insemineres.. Du kan få en henvisning til en fertilitetsklinik hos din læge.. Lige som første gang..

Jeg har selv PCOS og er gravid med barn nr. 2.. Vi har været på klinik begge gange og skulle ikke betale noget udover medicinen (hormoner, ovitrelle osv..)

Konsultationerne er gratis og inseminationen er gratis..

Kram Maria 35+2

Tak ska du ha...

Ej det var da dejligt at høre.. Tak for oplysningen.. Men mon ikke vi selv ska betale for donoren?? Men det ved lægen nok sikkert en masse om på fredag..

Og stort tillykke med graviditeten.. Dejligt at se at det kan lykkes 2 gange..

Knus

Anmeld

19. april 2010

Sofiedk

Velkommen til herinde Du skal nok blive rigtig glad for siden, det er rigtig dejligt at have et forum af skønne kvinder der selv står i samme situation og altid er klar til at komme med trøstende ord eller glædes på ens vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.