Må jeg være med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. april 2010

SilkeV

Hej..

Jeg ville bare lige høre om jeg måtte være med her hos jer? Vi har godt nok et barn i forvejen  som er kommet til ved hjælp af insemination og donorsæd.. Men nu er vi snart klar til at komme i gang igen..

Vi ska en tur til lægen på fredag og høre om hvordan og hvorledes det ska foregå denne gang og hva det koster osv.. (da man jo desværre selv må punge ud hvis man vil ha barn nummer 2)

Det blir spændende at komme igang igen og håber ikke hormonerne kommer til at påvirke mig for meget.. Har nemlig også Pcos, så det kører bare herhjemme med fertiliteten..

Er der andre der er i gang med barn nummer 2?

Knus

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Miia90

Vi kæmper med barn nr 1, skal til samtale om min gynæolog 4maj, men er det så gratis ? eller 

bare fordi du skrever i planlægger barn nr 2 også skal i selv punge ud

Anmeld

19. april 2010

SilkeV

Miia90 skriver:

Vi kæmper med barn nr 1, skal til samtale om min gynæolog 4maj, men er det så gratis ? eller 

bare fordi du skrever i planlægger barn nr 2 også skal i selv punge ud

Hej...

Første barn er gratis..  Så det ska du ikke tænke på..

Kun hvis du ska ha hormoner og ægløsningssprøjte osv.. Det ska man selv betale.. Men konsultationer og insemination og andre behandlinger koster ikke noget ved første barn.. Men hvis man også ska ha hjælp til barn nummer 2 (som os) ska man selv betale for det hele..

Knus

Anmeld

19. april 2010

Miia90

Tak for dit svar

er der nogen faste priser på hormoner og ægløsningssprøjte osv ?

Anmeld

19. april 2010

SilkeV

Miia90 skriver:

Tak for dit svar

Åh.. Jeg kan ikke huske prisen på det, men det er RØV DYRT!! Men heldigvis får man tilskud til efterhånden som man køber.. jo mere man køber jo mere tilskud..

Knus

Anmeld

19. april 2010

FrkLarsen

Velkommen til, og selvfølgelig må du da være med herinde  

Jeg er godt nok gravid med 1. barn, men ville da lige  fingre for jer, og håbe at det kommer til at gå hurtigt med nr. 2  

Anmeld

19. april 2010

Miia90

Okay, går sygsikring danmark ind og giver tilskud også?

Anmeld

19. april 2010

oo

Tak for dit svar

ja, der er faste priser, men det er meget forskelligt lige præcis hvilke hormoner man får, det kommer helt an på hvordan lægen vælger at tilrettelægge ens behandling  (og der er KÆMPE forskel på om du skal i IVF eller IUI behandling, og med de resultater I har fået ved jeres tests, skal I højst sandsynlig i IUI, der er den "billige"). sygesikring danmark går først ind og dækker ved IVF behandlingerne.

vi startede med at give omkring 2000 for alt i den første behandling, men derefter sparer man jo procenter sammen på sit sygesikringskort og da vi nåede til sidste og 6. IUI behandling der gav vi vist 80 kr i alt. så prisen rasler hurtigt ned

til Silke: hej! og velkommen til! nu er jeg gravid, men har været en stor del af barnløshedsgruppen siden i sommers, hvor jeg kom til baby.dk. det er en enormt god gruppe, hvor alle er super fantastiske til at støtte og bakke op og give et knus og sige at det hele nok skal gå - og ikke mindst kan man spørge om ALT og får et ærligt svar De fleste herinde er vist igang med 1. barn, men der er også kvinder i gruppen der enten venter 2. barn efter behandling eller forsøger at få flere børn med behandling - alle er velkomne

Anmeld

19. april 2010

SilkeV

FrkLarsen skriver:

Velkommen til, og selvfølgelig må du da være med herinde  

Jeg er godt nok gravid med 1. barn, men ville da lige  fingre for jer, og håbe at det kommer til at gå hurtigt med nr. 2  

Tak ska du ha.. Det håber vi også.. Jeg magter simpelthen ikke så langt et forløb som sidst.. (ca 2 år) Men denne gange ved vi præcis hva der er galt med os begge.. så satser på det går lidt hurtigere..

Og tillykke med graviditeten..  

Knus

Anmeld

19. april 2010

SilkeV

Tjuhl skriver:

ja, der er faste priser, men det er meget forskelligt lige præcis hvilke hormoner man får, det kommer helt an på hvordan lægen vælger at tilrettelægge ens behandling  (og der er KÆMPE forskel på om du skal i IVF eller IUI behandling, og med de resultater I har fået ved jeres tests, skal I højst sandsynlig i IUI, der er den "billige"). sygesikring danmark går først ind og dækker ved IVF behandlingerne.

vi startede med at give omkring 2000 for alt i den første behandling, men derefter sparer man jo procenter sammen på sit sygesikringskort og da vi nåede til sidste og 6. IUI behandling der gav vi vist 80 kr i alt. så prisen rasler hurtigt ned

til Silke: hej! og velkommen til! nu er jeg gravid, men har været en stor del af barnløshedsgruppen siden i sommers, hvor jeg kom til baby.dk. det er en enormt god gruppe, hvor alle er super fantastiske til at støtte og bakke op og give et knus og sige at det hele nok skal gå - og ikke mindst kan man spørge om ALT og får et ærligt svar De fleste herinde er vist igang med 1. barn, men der er også kvinder i gruppen der enten venter 2. barn efter behandling eller forsøger at få flere børn med behandling - alle er velkomne

Hej..

Tusind tak for velkomsten..  Og tillykke med graviditeten..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.