Tina2 skriver:
Du kan tro jeg nok skal passe på.... Har ligget på sofaen siden vi kom hjem og kunne næsten ikke gå da jeg rejste mig igen
Men er da lidt bedre nu, men jeg skal ha' bestilt tid ved kiropraktoren, det kan være han kan hjælpe lidt.....
Skal nok passe på i Rom (hvis vi da kommer afsted i denne omgang)
Vi har nu heller ikke planer om at sku' se ALT dernede, men er der hovedsaligt for at slappe af og nyde det
Skal naturligvis rundt at se nogle af de ting man MÅ se dernede, men har ingen planer om at vade rundt i dagevis 
Jeg prøvede én gang gennem graviditeten at overbelaste bækkenet. Jeg arbejdede ALT for hårdt en hel dag i stalden, sådan noget rigtig mandearbejde. Det var ca der i graviditeten hvor du er nu, og man kunne jo nærmest ikke engang se noget endnu, så jeg var slet ikke rigtig begyndt at tænke i at skåne mig selv. Men hormonerne er j i kroppen allerede på det tidspunkt og gør at leddene er løsere og man er mere udsat for overbelastninger. Hold da fast hvor fik jeg ondt! Både på bækkenpunkterne bag på lænden men rigtig meget foran på skambenet. Min læge sagde at det var en forstuvning af bækkenet og det der ville blive til rigtig bækkenløsning hvis ikke jeg gav det fred og tog hensyn fremover. Jeg holdt mig meget i ro i en uge, så aftog det, men det var også allerede der jeg stoppede med at ride, jeg synes det dukkede lidt op igen nr jeg havde været på ryggen af den. Men jeg var super bage for at det udviklede sig til bl, men det gjorde det heldigvis ikke. men jeg fik godt nok respekt for det.....
Godt at høre du passer på dig selv og at du også har det med i dine overvejelser og planer for Rom turen (som måske bliver)
Knus
Anmeld