Min mave 18+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Tina2

Så nåede jeg til 18 hele uger og går ind i uge 19 imorgen:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Så nåede jeg til 18 hele uger og går ind i uge 19 imorgen:-)

hold da op hvor går tiden stærkt!

Men det er jo bare en HAMMER smuk mavse

Anmeld

18. april 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

hold da op hvor går tiden stærkt!

Men det er jo bare en HAMMER smuk mavse

Tak søde Caroline  Ja, tiden flyver afsted, det er med at nyde den, for det er min sidste graviditet

Anmeld

18. april 2010

Susan1978

Ja jeg synes altså også lige du har fortalt mig at nr 3 var på vej :) smuk er du!! Og hvor fedt at du er uden bækkensmerter

Anmeld

18. april 2010

Bayze

Prøv lige at vær lækker! Smukkert smukkert!

Jeg synes også bare det er så skønt for dig at du er sluppet udenom bækkenløsning so far (7-9-13). For det bliver en positiv spiral, ikke

Knus, Tina

Anmeld

19. april 2010

Valle81

Gud hvor ser du bare lækker ud:0)

Kæmpe hjertelig tillykke med graviditeten, det er desværre gået min næse helt forbi.................... synes jeg er lidt flovt:0(

Du ser skøn ud, håber du har en dejlig graviditet og glæder mig for vildt til at følge den lidt på sidelinien her på baby:0)

Endnu engang kæmpe tillykke:0)

Christina

Anmeld

19. april 2010

tb

super fin mave

ja, så er det med at nyde det, når man ved det er sidste gang.. jeg nyder det os så meget mere denne gang.. tror måske os det er fordi man er blevet ældre?? (fik en pige for 9 år siden)..

kh tina

Anmeld

19. april 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

Ja jeg synes altså også lige du har fortalt mig at nr 3 var på vej smuk er du!! Og hvor fedt at du er uden bækkensmerter

Tak, ja jeg sidder så her lige nu med sindssygt ondt fordi jeg desværre har været lidt for hård ved mig selv på job!!!!

Anmeld

19. april 2010

Tina2

Bayze skriver:

Prøv lige at vær lækker! Smukkert smukkert!

Jeg synes også bare det er så skønt for dig at du er sluppet udenom bækkenløsning so far (7-9-13). For det bliver en positiv spiral, ikke

Knus, Tina

Tak søde Tina :-) Ja, som skrevet til Susan, så har jeg rigtig ondt lige nu fordi jeg har været for hård ved mig selv på job.... Så vil hvile mig når jeg har hentet ungerne..... Er lige hjemme og vende.....

Anmeld

19. april 2010

Tina2

Valle81 skriver:

Gud hvor ser du bare lækker ud:0)

Kæmpe hjertelig tillykke med graviditeten, det er desværre gået min næse helt forbi.................... synes jeg er lidt flovt:0(

Du ser skøn ud, håber du har en dejlig graviditet og glæder mig for vildt til at følge den lidt på sidelinien her på baby:0)

Endnu engang kæmpe tillykke:0)

Christina

Tak skal du ha :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.