Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Waauuuw! Meeega go'e billeder - og hvor er du flot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen Risen Risen altså, hvor er det nogle super flotte billeder, og sikke flot din mavse er.
Du får et STORT 5 tal af mig... (may Etta rest in peace)
Mia Maia skriver: Hi-hi...jeg er sikker på det hurtigt forsvinder - det rasler garanteret af når du begynder at amme... Men du er jo stadig smuk, med eller uden runde kinder
Hi-hi...jeg er sikker på det hurtigt forsvinder - det rasler garanteret af når du begynder at amme...
Men du er jo stadig smuk, med eller uden runde kinder
Tak
Ih det håber jeg de gør.. Skal ud og gå laaange ture med barnevognen.. ..
~~M.Nielsen~~ skriver: Hold da op nogen flotte billeder! Hvor er det bare livsbekræftende, det billede hvor i er sammen! Marikka 36+3
Hold da op nogen flotte billeder!
Hvor er det bare livsbekræftende, det billede hvor i er sammen!
Marikka 36+3
Tak! Er også helt vildt med netop det billede..!
Anne85 skriver: Sikke nogle gode billeder... er det dem din mor har taget?Og hvor er du smuk... de 13 kg gør kun noget godt for din krop
Sikke nogle gode billeder... er det dem din mor har taget?Og hvor er du smuk... de 13 kg gør kun noget godt for din krop
Tak .l
Ja det er min mor som har taget dem.. Skal have taget dem igen et par uger inden jeg skal føde.. Nu har vi bare en "back up" hvis jeg skulle føde for tidligt ...
Hold k*** det er nogen kanon gode billeder...
noname skriver: Risen Risen Risen altså, hvor er det nogle super flotte billeder, og sikke flot din mavse er. Du får et STORT 5 tal af mig... (may Etta rest in peace)
Tusinde tak søde
Har ikke godt af alt den ros thihi!
Tak for dit stor stor 5 tal !
Risen skriver: Tak .l Ja det er min mor som har taget dem.. Skal have taget dem igen et par uger inden jeg skal føde.. Nu har vi bare en "back up" hvis jeg skulle føde for tidligt ...
Anne85 skriver: Hi hi... jeg har også hyret min søster til at tage billeder i starten af juni... ikke at hun er professionel eller noget, hun har bare et meget bedre kamera end os
Hi hi... jeg har også hyret min søster til at tage billeder i starten af juni... ikke at hun er professionel eller noget, hun har bare et meget bedre kamera end os
Det kan jeg godt forstå du har bedt hende om.. Er også bare så glad for at jeg fik "taget mig sammen" til at gøre det.. det er nogle gode minder at have for den tid..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128