29+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Risen

BILLEDER SLETTET PÅ TS' ØNSKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Trolde_mor

Wow.. sikke nogle billeder - super gode!

Og hvor er din mave flot

Anmeld

18. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Fantastiske billeder  

Anmeld

18. april 2010

MM1987

Det er blevet nogen rigtig dejlige billeder..masser af kærlighed - og de udstråler en dejlig ro og naturlighed synes jeg...

Men jeg synes slet ikke jeg kan kende dig i forhold til de andre billeder

Anmeld

18. april 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Det er blevet nogen rigtig dejlige billeder..masser af kærlighed - og de udstråler en dejlig ro og naturlighed synes jeg...

Men jeg synes slet ikke jeg kan kende dig i forhold til de andre billeder

Tak søde..  

Nej ? hvordan det ?  .. har også taget 13 kilo på  måske derfor.. hehe.. 

Anmeld

18. april 2010

Bare mig..

Hold da op nogen flotte billeder!

Hvor er det bare livsbekræftende, det billede hvor i er sammen!

Marikka 36+3

Anmeld

18. april 2010

otlitrom

WOW! Wow beskriver det vist meget godt! Gode billeder!!

Anmeld

18. april 2010

MM1987

Risen skriver:

Tak søde..  

Nej ? hvordan det ?  .. har også taget 13 kilo på  måske derfor.. hehe.. 

Hi-hi...ej nu er jeg rigtig ond synes jeg - det er måske de ekstra kilo, men jeg siger det kun fordi jeg VED jeg selv kommer til at blive lidt rundere i ansigtet...

Nu spørger jeg sikkert dum, men kan det ikke også være vand i kroppen, for min mor var altså også godt rund i hovedet lige en fødslen men en uge efter var hun tilbage til normal...

Knus

Anmeld

18. april 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Hi-hi...ej nu er jeg rigtig ond synes jeg - det er måske de ekstra kilo, men jeg siger det kun fordi jeg VED jeg selv kommer til at blive lidt rundere i ansigtet...

Nu spørger jeg sikkert dum, men kan det ikke også være vand i kroppen, for min mor var altså også godt rund i hovedet lige en fødslen men en uge efter var hun tilbage til normal...

Knus

Hehe det er helt iorden.. Tror ikke rigtigt det er væske, for synes ikke jeg har oppustet fingre osv..(gid det var) Har desværre bare spist for meget i starten af graviditeten og lidt for meget af det søde.. hehe.. Som min moster sagde " Du ser godt nok gravid ud, du har fået graviditets kinder ".. hehe.. 

Anmeld

18. april 2010

MM1987

Risen skriver:

Hehe det er helt iorden.. Tror ikke rigtigt det er væske, for synes ikke jeg har oppustet fingre osv..(gid det var) Har desværre bare spist for meget i starten af graviditeten og lidt for meget af det søde.. hehe.. Som min moster sagde " Du ser godt nok gravid ud, du har fået graviditets kinder ".. hehe.. 

Hi-hi...jeg er sikker på det hurtigt forsvinder - det rasler garanteret af når du begynder at amme...

Men du er jo stadig smuk, med eller uden runde kinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.