YES YES YES!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Nadi

Så faldt min dejlige søn i søn i sin seng. Var kun inde ved ham to gange!!! Det er bare ALDRIG sket før. Han er så dygtig :D

Håber bare ikke det kun er en engangsforestilling :( Men vi (Dennis) må jo bare prøve samme teknik imorgen..
Sad i gyngestolen og gav ham vælling, bagefter med et samme lagde jeg ham over og wupti nu sover knægten skisme :)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Loggidut

jammen dog...stort tillykke med sejren!

og self er det sådan i morgen også ;)

Anmeld

3. juni 2008

bette

uhh tillykke med det..
har selv haft god held (indtil videre, og nu er det nok ødelagt fordi jeg skriver det)
har haft svigermor på besøg idag..
og sørme om han ikke bare bobler idag.. men han har jo så også været i dp.. og kun fået 1 lur.. såååå håber jeg kan få ham til at falde til ro igen imorgen

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

fedt fedt fedt.
lad os håbe det blir ved.
sådan plejer arthur faktisk at være.men i aften har han da været vågen et par gange. også alexander. det er vidst vejret her. puha det er lummert

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Ja det er mega lummert. Oliver kamsveder også bare, og det eneste han ligger i er en body. Tør ikke helt kun at lade ham ligge i bleen da han har en tendens til at ligge MEGET uroligt hvilket resultere i at der kommer lidt tis ud hvor det ikke skal :S

Jeg er bare lidt bekymret for om det også går så godt imorgn, der skal Dennis nemlig være alene med ham og han er ikke så tålmodig som jeg er med sådan noget... Men jeg må bare have tiltro til min mand (han er trods alt ikke helt uden evner) :)

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

ja lad vær med t bekymre dig om ham. det kommer de sikkert til at klare fint. men derfor kan det jo godt være det går anderledes i morgen. for vi er jo ikke ens. og det skal olli også vænne sig til.
arthur ligger kun i blr. og putter med hans stof ble. dynen har vi smidt

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

Fedt, tillykke 8D Det er baaaaaare så rart, når det går den rigtige vej med putteshowet igen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.