noname skriver:
Go idé med denne tråd Anne.
Puh ha, i morgen starter den store nedtælling for os... 100 dage tilbage
... Nu går det dælme stærkt synes jeg...synes ikke det er længe siden jeg oprettede den 1. tråd med billeder af mine positive tests og lidt senere en tråd med kvalme...
Jeg har haft et omtumlet 1. 2. trimester med voldsom kvalme og hvad der tilhører, sygemelding og kæmpet mod kommunen og mine egne forventninger til mig selv. Det har været meget svært for mig at acceptere at der er ting jeg bare ikke kan nu... Men har efterhånden lært at tænke på mig selv før alt andet, takket være jer piger her på baby.dk... Jeg har faktisk fået det godt nu, jeg er meget træt, men det kræver jo også noget energi at gro en baby, så det er nok meget naturligt. Jeg arbejder så meget jeg kan, og møder ingen modstand fra arbejdsgiver og kolleger. selvom jeg ved at nogen synes jeg er pjattet, men har tilbudt dem at bytte... de takker sjovt nok nej... tsk tsk - mænd!!!
Jeg gider ikke bruge min sparsomme energi på det. Jeg vil bare have lov til at lave det jeg kan holde til og nyde at jeg faktisk KAN nyde min graviditet, enhver graviditet er unik og kan jo ikke gøres om.
Jeg er glad for at jeg nu kan gå mig en tur om eftermiddagen/aftenen og få mig rørt lidt, min læge siger jeg har taget for meget på (+13 kg) Meen efter at have snakket med familie, veninder og jer piger, så tager jeg det nu roligt. Men jeg vil gerne indrømme at jeg HAR rørt mig for lidt, men har ganske enkelt ikke haft overskud til det. Jeg har heldigvis ikke problemer med bækken og vand i kroppen, men kvalmen er her tilgængæld stadig hvis jeg lige glemmer at få lidt mad. Men det er jo nemt at undgå for det meste.
Værelset, jah
det står stadig tomt, men ikke så meget længere, efter det gik op for kæresten at den store nedtælling nu er i gang. Ihh, glæder mig.
Alt i alt går det jo meget godt nu og jeg glæder mig til 3. trimester, selvom jeg godt er klar over at det bliver tungt, varmt og hårdt. Jeg går fra på barsel 25/6 så der er længe til endnu, men mon ikke det går altsammen.
Nyder at følges med jer piger, knus til jer allesammen i 3. kvartal (og alle i andre der læser med i denne tråd)
Majken 25+4
Hvor er det vildt hva... 100 dage... nu kan du squ rigtig begynde at tælle ned
Mht til din vægtøgning... jeg har jo taget endnu mere på
) MEN som min fantastiske læge siger så var det jo en helt normal vægtøgning for MIG - jeg var slank inden og jeg tabte det hele efter få måneder så som hun siger viser det jo bare at jeg havde brug for at tage det på - der var godt med ammedepoter som sønnike tømte rimelig hurtigt.