saxi skriver:
Hvor hyggeligt.. Er nok en af dem der ikke er så synlig herinde, men ikke fordi jeg ikke vil.. Ved faktisk ikke hvorfor.. Hehe..
Men jeg er 20 uger idag - ENDELIG halvvejs.. En dejlig milepæl at nå.. Har faktisk ikke rigtigt noget at brokke mig over, eller stønne over (endnu) Har aldrig haft det bedre.. Priser mig lykkelig for mine graviditeter har været uden kvalme og andre trælse ting - og nu skal jeg passe på hvad jeg siger, for der er jo stadig noget tid endnu..
Jeg nyder at være gravid - og har mærket den lille gut derinde meget den sidste måneds tid. Det er jo bare dejligt livsbekræftende.. Skal til MD på torsdag - og uhhhh hvor vi bare begge glæder os.. Altid dejligt at se de er okay - og det håååber jeg han er..
Men sys godt nok også tiden er fløjet afsted, forstår stadig ikke jeg allerede er halvvejs.. Vores datter Yasmin på knap 2 er begyndt at sige "mor har baby i maven. Yasmin har en baby i maven"
Glæder mig til at give hende en lillebror, tror hun bliver den stolteste og bedste storesøster i verdenen!! 
Prøver så vidt muligt at holde mig fra alle de usunde fristelser der er over det hele, for vil helst ikke tage 20kg på som sidst.. Men indtil videre siger vægten +1,2kg hvilket jeg er godt tilfreds med. Dog forstår jeg ikke det er mere, da maven er ved at være pænt stor.. Måske fedtet fra resten af kroppen fordeler sig hen på maven?? Hehe...
Uha uha.. Kunne blive ved med at skrive, men må hellere ud at kigge til kødet i ovnen..
Hav en dejlig søndag
KnuS Marianne 20+0
Dejligt at høre fra en af de knap så synlige

Jo flere der er aktive i debatten jo sjovere

Og nu varer det jo ikke længe så kommer babyerne... og så får vi da først brug for hinandens råd og støtte

Ej hvor må det være dejligt at have så nem en graviditet... og hvor er jeg død misundelig på, at du ikke har taget mere på

Men FEDT for dig

Jeg tror at min vægt eksploderede dels pga min bækkenløsning der gjorde, at jeg gik fra at være en meget sporty pige til ikke engang at kunne gå en tur i langsomt temp... så synes jeg også energi niveauet spiller en stor faktor, ohvertfald ved mig, jo mindre energi jo hurtigere løsninger bliver det mht til mad og jo lettere har jeg ved ta falde i med de søde sager, og så led jeg frygteligt af kvalme de første uger og det eneste der hjalp var at spise hele tiden så blodsukkeret ikke nåede at falde

Hvor er hun sød din datter... min søn på 2 1/2 går også meget op i at lillesøster er inde i maven og snakker meget om at når hun kommer ud så skal de lege (hmm... tror han tror der kommer et 2 årigt barn ud

) og at han skal kramme hende og kysse hende, og at hun skal sove i hans gamle seng og have skiftet ble på hans gamle puslebord

Og så kysser han maven, fortæller den at han elsker lillesøster og spiller hver aften en lille melodi for hende på sårn en spille bamse vi har købt... meeen tvivler på hvor meget han egentlig forstår når alt kommer til alt... så jeg synes egentlig største fokus i denne graviditet og det tankerne går mest på er hvordan han kommer til at ta det når der pludselig kommer en mere man skal dele opmærksomheden med