Lille-niv 16 + 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Trolde_mor

Kruse90 skriver:

hvor er du vokset dig lækker rund.
Det går stærkt med dig smukke
Jeg tror det er en lille dreng skal jo gætte lidt.
Send mig en SMS imorgen når du har et svar smukke

Ihh hvor er du sød smukke

Det går rigtig stærkt, vi kan slet ikke følge med hehe

Jamen sætter da lige et gætte-indlæg op hehe

Skal nok sende dig en sms smukke - og skriver her på baby så snart vi er kommet hjem fra scanning og baby-shopping hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Mira0911

Nej hvor er det en fin mave du har dig der...

Anmeld

21. april 2010

Louisesam

Lille-nivs mor skriver:

Er ellevild - har slet ikke snakket om andet heeeeeele dagen Synget hele aftenen "imorgen skal vi seeee lille-niiiiiv.." "we are gonna see our baybiiiii" hehe

3 uger - det er jo heller ikke længe hvor langt er du henne når det er i skal scannes?

Det er det nemmerlig Ihhh... "der er ikke lææænge til....!!!" Men ja, det gør vores lille-niv meget mere virkelig.

Vi glæder os begge to - kæresten har faktisk gået og snakket om det hele forrige uge hehe.. (så kom vi igang med have og fik stress hehe) og maven bliver nusset MEGET mere....

Spændende spændende, nu er det jo lige om lidt

Nej 3 uger er ingenting - KUN når man venter, venter, venter på dagen  Jeg er 20 uger henne, når jeg skal scannes... havde først fået en tid i min 17. uge - fordi min stressede læge havde skrevet forkert terminsdato i vandrejournalen - og så havde de først en tid der... men så trækkes spændingen bare lidt længere, det går nok

Held & lykke med det, bliver spændende at høre om det er en pige så, som I tror 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.