Lille-niv 16 + 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Trolde_mor

Tiden flyver afsted, og maven vokser og vokser.

Har fået et par super lækre ventebukser af min veninde, og sådan et par er da bare guld værd - kunne slet ikke huske cowboybukser kunne være SÅ behagelige

Nu er der kun 3 dage til kønsscannnig - ihh hvor spændende at se om lille-niv virkelig er en pige, som jeg har mistanke om, eller om vores kære lille niv er en lille guttermand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

oo

øøøøj! du er flot rund ja ventebukser er skønne, jeg har nogle almindelige med slap elastik og de er vidunderlige at have på lige for tiden

Anmeld

18. april 2010

Trolde_mor

Syntes du? Ihh tak

Ja, sådan nogle gode bukser er bare guld værd i disse dage, hvor man intet kan holde ud at have på..

Anmeld

20. april 2010

Louisesam

Hvor er du bare fin  De ser også lækre ud de bukser - jeg tror jeg kommer til at leve i leggings, hehe

Anmeld

20. april 2010

Trolde_mor

Louisesam skriver:

Hvor er du bare fin  De ser også lækre ud de bukser - jeg tror jeg kommer til at leve i leggings, hehe

Tak, hvor er du sød

Har jeg også bare gjort, og levet lidt med bellybelt Men ja, leggings er nu også bare super dejlige. Men elastikken kan godt genere

Anmeld

20. april 2010

-Milla-

Super flot mavse.  Det er godt nok gået stærkt søde.

Bliver spændende at høre om lille-niv er en pige eller dreng.

Anmeld

20. april 2010

Trolde_mor

CKN skriver:

Super flot mavse.  Det er godt nok gået stærkt søde.

Bliver spændende at høre om lille-niv er en pige eller dreng.

Ja ikke?! Kan slet slet ikke følge med..

Og ja, gør det virkeligt Kæresten og jeg er blevet enige om at vi skal ud og handle til den lille bagefter scanningen

Skal nok blive en dyr fornøjelse hehe

Anmeld

20. april 2010

Louisesam

Lille-nivs mor skriver:

Ja ikke?! Kan slet slet ikke følge med..

Og ja, gør det virkeligt Kæresten og jeg er blevet enige om at vi skal ud og handle til den lille bagefter scanningen

Skal nok blive en dyr fornøjelse hehe

Ej hvor hyggeligt!! Du må da også bare være helt kulderet... eller I må!  Der er 3 uger til at jeg skal ind og have kønnet at vide (forhåbentlig), og jeg tænker næsten ikke på andet!

Det er jo næsten det tætteste du kan komme på babyens "person" på det her tidspunkt i graviditeten... weee det er så spændende  

Anmeld

20. april 2010

Kruse90

hvor er du vokset dig lækker rund.
Det går stærkt med dig smukke
Jeg tror det er en lille dreng skal jo gætte lidt.
Send mig en SMS imorgen når du har et svar smukke

Anmeld

20. april 2010

Trolde_mor

Louisesam skriver:

Ej hvor hyggeligt!! Du må da også bare være helt kulderet... eller I må!  Der er 3 uger til at jeg skal ind og have kønnet at vide (forhåbentlig), og jeg tænker næsten ikke på andet!

Det er jo næsten det tætteste du kan komme på babyens "person" på det her tidspunkt i graviditeten... weee det er så spændende  

Er ellevild - har slet ikke snakket om andet heeeeeele dagen Synget hele aftenen "imorgen skal vi seeee lille-niiiiiv.." "we are gonna see our baybiiiii" hehe

3 uger - det er jo heller ikke længe hvor langt er du henne når det er i skal scannes?

Det er det nemmerlig Ihhh... "der er ikke lææænge til....!!!" Men ja, det gør vores lille-niv meget mere virkelig.

Vi glæder os begge to - kæresten har faktisk gået og snakket om det hele forrige uge hehe.. (så kom vi igang med have og fik stress hehe) og maven bliver nusset MEGET mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.