Hvordan gik det i gang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
mek-83 skriver:

Hejsa.

Manga tak for dit svar, jeg kan os kun sige at det hele er gået i sig selv igen, så nu slå jeg koldt vand i blodet og venter med de store forhåbninger endtil der virkelig sker noget, man bliver så skuffet når det igen ikke er noget

Men er sikker på det bliver som du beskriver en oplevelse som man aldrig glemmer, også på den gode måde for det er jo en del af det at få sin vidunderlige barn i sine arme

Knus Maria 37+5

Du er ikke i tvivl når det sker Beklager jeg ikke lige havde set du havde skrevet, men "kramperne" føltes om forstoppelse hvor man bare skal på wc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Soap

Hejsa 

Min første blev sat i gang i uge 43+3 , ja det var før man kun måtte gå til 42 

Ved min anden gik vandet ved toilet besøg da jeg rejste mig og jeg skulle direkte ind da vandet var grønt, det var på termins dag 

Ved min tredje, min lille drillenisse  Havde jeg de vildeste ondeste veer ugen før jeg egentligt fødte, troede virkeligt det var nu , veer i 6 timer helt ned til 3-4 min imellem og så stoppede de da jeg skulle til at ringe til fødegang, så en slags general prøve 

På selve dagen havde jeg så mange dumme pluk veer, virkeligt irreterende , ku dårligt bevæge mig så kom der plukveer, da det blev aften ringede jeg til FG bar lige for at blive tjekket for syns det virkede sært , jeg var så 9 cm åben da jeg ankom til FG og min datter er født 16 min efter ankomst kl 23.56 dagen før termin 

Anmeld

19. april 2010

mek-83

Hold da helt op det var nogle meget forskellige oplevelser du har haft

Jeg tror nu os bare min krop holder genneralprøve... selvom jeg jo synes at den bare skal tage sig sammen og få vores lille dreng bragt til verden

Maria 37+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.