Hvordan gik det i gang!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2010

mek-83

Hej Piger.

Jeg har brug for lidt hjælp til at høre jer om hvordan jeres fødsler gik i gang.

Jeg har nu flere dage haft nogle virkelig stærke smerter i lænden som så stråler ned i ballen hvor det er lige som om det tager ca 1 min før jeg ligesom kan slappe af igen.
Nogle gange har det været gået lidt om i maven men ikke hver gang, det gør bare virkelig ondt, kan stort set ingen ting når det stå på.

Tror i der er optagt til noget eller er det bare kroppen der gør klar til den forstående fødsel?

Vores søn stå på nuværende tidspunkt meget langt nede i bækkenet har jeg fået afvide så ved ikke om det kan være derfor det kommer.

Håber der er nogen der kan komme med deres beretning

Knus Maria 37+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Mira0911

Her gik det ligeså stille igang... Havde veer i 4½ døgn, det var veer som ikke rigtigt bed til... 9 timer inden jeg fødte, måtte jeg ringe til fg, kunne slet ikke holde det ud længere, der begyndte de virkelig og bide..

Da jeg kom ind havde jeg åbnet mig 2 cm..

Anmeld

18. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er nok ikke til meget hjælp, men vil da gerne fortælle.  Første gang havde jeg første "krampe" kl 08 og havde født kl 14.20 og anden gang havde jeg første "krampe" kl 02 og havde født kl 07.48.

Men det kan da sagtens være du skal i gang

Anmeld

18. april 2010

mek-83

Moaj: Det var godt nok længe, men hvordan følges de veer??

Jeanne: Disse "kramper" hvordan følges de hvis du kan beskrive dem?

Anmeld

18. april 2010

mek-83

Slet ingen andre der vil fortælle hvordan det gik i gang hos dem, og hvordan det følges?

Anmeld

18. april 2010

Koen.

her startede det med veer søndag, som var virkelig uregelmæssige og gik i stå tirsdag så fredag eftermiddag kom de tilbage stadig uregelmæssige men gjorder virkelig nas.. varede til søndag hvor jeg fødte ikke rigtig anden optakt end veer..

Anmeld

18. april 2010

LinLin

Vandet gik...

Anmeld

18. april 2010

Mig med maven

Du er velkommen til at læse min fødsesberetning... Den ligger sjovt nok under fødsesberetninger!

Anmeld

19. april 2010

line melias mor

hej

jeg havde rigtig mange smerter i tre uger troede hver dag at nu var det nu men tro mig du er ikke i tvivl.

spurgte min mor 50 gange hvordan veer føltes men som den kloge kvinde hun er sagde hun at det kunne hun ikke beskrive. det er så rigtigt man kan ikke beskrive den følelse. du tror du har oplevet smerte men det har du ikke. jeg blev sat i gang og da jeg fik mine første pluk veer tænkte jeg jamen hvis det er sådan her at føde så klarer jeg det da sagtens men nej da mine veer kom var det et smerte helvede uden lige men selvfølgelig på den gode måde. man ved jo at veer er ensbetydet med der kommer en lille baby ud inden så længe. så mit bedste råd er når veerne kommer så luk dig inde i dig selv tænk på at du er på vej til at få din baby i armene og gør hvad jordmoderen siger. flere gange havde jeg lyst til at råbe jeg dør jeg kan ikke mere men tog det i mig og manede mig op og så gik det faktisk rigtig godt. jeg kan huske jordmoderen spurgte mig da jeg havde født om jeg ville gøre det igen og der svarede jeg NEJ aldrig i livet men der gik ikke mange dage før jeg havde glemt det. ville gøre det igen og igen glæd dig til oplevelsen og nyd det. kunne godt nogle gange ønske jeg lå der igen og oplevede det hele forfra det er så vidunderligt. mange knus herfra og held og lykke når tiden kommer

Anmeld

19. april 2010

mek-83

Hejsa.

Manga tak for dit svar, jeg kan os kun sige at det hele er gået i sig selv igen, så nu slå jeg koldt vand i blodet og venter med de store forhåbninger endtil der virkelig sker noget, man bliver så skuffet når det igen ikke er noget

Men er sikker på det bliver som du beskriver en oplevelse som man aldrig glemmer, også på den gode måde for det er jo en del af det at få sin vidunderlige barn i sine arme

Knus Maria 37+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.