Jeg er så glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

MoarTil4

Sussie&Lilje skriver:

Åhh jeg er bare nødt til at komme ud med det her, jeg har jo kæmpet og kæmpet for at komme igang med at smide nogle kilo, jeg har godt vidst på det seneste at der var røget noget af, men ikke hvor meget ..

Så her til morgen står jeg på vægten, og sørme om den ikke siger:

- 20 KG !!

Jeg er simpelthen så lykkelig, og endelig ser man sit hårde arbejde bære frugt, hvor er det bare en vidunderlig følelse man har indeni, og føler mig 100% mere motiveret til at få det sidste af nu!

Pyha, måtte bare ud med det!

tillykke med det

jeg har også selv tabt  mange kg gennem det sidste år og det er en super følelse

forstår dig så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Ox.

Anne85 skriver:

Tillykke søde Sussie Du ser satme også godt ud Tog du meget på under graviditeten? Håber jeg har bare lidt af din viljestyrke når jeg skal igang med projekt ´smid alt baby vægten´ her om et par måneder

Hvor er du sød Anne! Men dit store vægttab er meget mere end jeg nok kan præstere! :-)

Jeg tog "kun" 8 kilo på under, men så kom der en masse på måneden efter også ...

Men tusinde tak til jer allesammen! Der er siden jeg skrev røget 2 kilo mere, nu begynder det at gå lidt langsomt, men så længe det er den rigtige vej!

Anmeld

27. april 2010

betski

Sussie&Lilje skriver:

Hvor er i skønne piger!

Ja det virker lidt til der er lidt folk der faktisk er "sure" over det, hvilket da er lidt irriterende, men heldigvis har jeg mere motivation end nogensinde synes jeg

STORT TILLYKKE

vær stolt og vær ikke bange for at vise det til andre. Misundelse er en træls ting, men lad andre døje med den. Nu skal du bare være stolt Jeg selv oplevede misundelsens grimme ansigt, da jeg tabt mig - og det var endda "kun" 14 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.