Jeg er så glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Ox.

Hvor er i skønne piger!

Ja det virker lidt til der er lidt folk der faktisk er "sure" over det, hvilket da er lidt irriterende, men heldigvis har jeg mere motivation end nogensinde synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Mira0911

Sussie&Lilje skriver:

Åhh jeg er bare nødt til at komme ud med det her, jeg har jo kæmpet og kæmpet for at komme igang med at smide nogle kilo, jeg har godt vidst på det seneste at der var røget noget af, men ikke hvor meget ..

Så her til morgen står jeg på vægten, og sørme om den ikke siger:

- 20 KG !!

Jeg er simpelthen så lykkelig, og endelig ser man sit hårde arbejde bære frugt, hvor er det bare en vidunderlig følelse man har indeni, og føler mig 100% mere motiveret til at få det sidste af nu!

Pyha, måtte bare ud med det!

Hvor er det dejligt for dig... Tillykke...

Og mig  der stadig døjer med at smide nogen kg... Det tager tid...

Anmeld

18. april 2010

ønskebørn74

Sussie&Lilje skriver:

Åhh jeg er bare nødt til at komme ud med det her, jeg har jo kæmpet og kæmpet for at komme igang med at smide nogle kilo, jeg har godt vidst på det seneste at der var røget noget af, men ikke hvor meget ..

- 20 KG !!

Jeg er simpelthen så lykkelig, og endelig ser man sit hårde arbejde bære frugt, hvor er det bare en vidunderlig følelse man har indeni, og føler mig 100% mere motiveret til at få det sidste af nu!

Hold da op hvor er det bare flot!!!!!!!!!! Godt gået!!!!!!!!!

Knus Lene

Anmeld

18. april 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Hvor er i skønne piger!

Ja det virker lidt til der er lidt folk der faktisk er "sure" over det, hvilket da er lidt irriterende, men heldigvis har jeg mere motivation end nogensinde synes jeg

Dem om det...misundelse er en grim ting eller det er i hvert fald nok det der kommer til udtryk...men godt du ikke lader dig gå på af dem....og heller ikke den der med at "nu har du da tabt dig nok" og "du skal da ikke være tyndere så er det ikke pænt"

Du ved selv hvornår du er der hvor du skal være....og du er sej, tænk på hvor mange der vejer for meget og hvor få der faktisk får tabt sig...så godt gået...

knus..

Anmeld

18. april 2010

Halbschön

Sussie&Lilje skriver:

Hvor er i skønne piger!

Så sejt søde!!! Super godt gået...

Gid det var mig :-)

Anmeld

18. april 2010

qp

Sussie&Lilje skriver:

- 20 KG !!

kæft du er sej!!!!

Anmeld

18. april 2010

Ox.

Hvor er i bare fantastisk søde! Hvor er det dejligt man har jer herinde!

Eva: Det har du også ret i, jeg har selv været en af dem der er blevet ved med at gå og sige, "ej nu må jeg hellere, og ej nu gør jeg det" men det blev aldrig til noget, men så så jeg noget i fjernsynet en dag hvor en læge sad og sagde til en kvinde at hvis hun ville se sit barn vokse op, så var det nu der skulle ske noget.

Og det gav mig bare styrken og viljen, for min datter skal ikke vokse op uden sin mor, pga mine dumheder ..

Anmeld

18. april 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Hvor er i bare fantastisk søde! Hvor er det dejligt man har jer herinde!

Eva: Det har du også ret i, jeg har selv været en af dem der er blevet ved med at gå og sige, "ej nu må jeg hellere, og ej nu gør jeg det" men det blev aldrig til noget, men så så jeg noget i fjernsynet en dag hvor en læge sad og sagde til en kvinde at hvis hun ville se sit barn vokse op, så var det nu der skulle ske noget.

Og det gav mig bare styrken og viljen, for min datter skal ikke vokse op uden sin mor, pga mine dumheder ..

ja, det er nogfen gange sådan noget der skal til....ikke nok med man sikkert dør før tid hvis man er meget stor, så er man jo også hæmmet og kan ikke gøre det samme som alle andre...og mine børn skulle heller ikke være dem der havde den tykke mor eller måske endda være flov over at deres mor så sådan ud...så sundhed frem for alt, ikke mindst for ungernes skyld..

Knus og så godt gået..

Anmeld

18. april 2010

Ox.

Eva skriver:

ja, det er nogfen gange sådan noget der skal til....ikke nok med man sikkert dør før tid hvis man er meget stor, så er man jo også hæmmet og kan ikke gøre det samme som alle andre...og mine børn skulle heller ikke være dem der havde den tykke mor eller måske endda være flov over at deres mor så sådan ud...så sundhed frem for alt, ikke mindst for ungernes skyld..

Knus og så godt gået..

Helt enig!

Og tak

Anmeld

18. april 2010

slettet_7530

Eva skriver:

Nemlig... og så ellers lukke øre og øjne for alle dem der ikke kan glæde sig på dine vegne...måske fordi de ikke selv er lige så seje og får tabt sig...dem synes jeg nemlig også man møder en del af...

Hvad siger du albertesmor?

Jeg siger at misundelsens brød er rigtigt grimt at spise af.

Folk der ikke kan glæde sig over dig, for dig og ikke mindst med dig

gør ikke noget godt for dig og må efter min mening ud af dit liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.