åhhh for fanden skide søskende! er bare så træt af at gentage mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Loggidut

ja så kogte blodet fandme lige over...og er i ikke i humør til et hidsig indlæg...så zap lige tilbage til oversigten!

altså Tif har jo fået den her skide selvkørende mototcykel, sådan en polititing i fødselsdagsgave af farmor og farfar...og alle ved sgu godt hun er for lille til den endnu, men de gamle mente lige det var sagen til hende når hun blev lidt størrere.

Alle ved det er med livet som indsats, at sætte en unge på 10½ mdr. op på¨den, men alligevel syntes sønniken på 12 år at den bare lige er drøn spændene, og jeg kan jo godt forstå ham...så hver eneste dag når han leger med hende...så må jeg bede ham stoppe med den motorcykel, han syntes simpelthen at hun skal op på den...og jeg har en milliard gange sagt, lad nu være...det går galt, og hver gang får jeg standartsvaret...mor jeg passer jo på hende...og det er da også ok at han har følelsen af at have kontrol, men for helvede...kan han da ikke bare høre efter...

lige før, ja så gik det jo galt...Chr legede igen men hende..., og BANG, og stort vræææææl.

Jeg sprang ned af trapperne, for jeg kunne jo høre det var helt galt, og hev jo også tøsen ud af armene på ham...og opdagede at motorcyklen stod midt ude i værelset...

jeg er så skråsikker på at hun faldt ned derfra, men knægten siger hun bare faldt bagover mens hun sad ved spejlet ...og hun stoppede da også hurtigt igen med at græde , hun er altså ret hårdfør...men derfor skal man sgu da ikke kaste hende rundt...aj jeg er bare såååå vred.

hvorfor vil han ikke forstå hvor farligt det er...ja og hvorfor sætter jeg ikke det lort af h til indtil pigebarnet kan bruge den?:$

aj og jeg har dårlig samvittighed over for Chr. for tænk om det nu er sandt at hun bare faldt bagover, han skal jo heller ikke blive bange for at lege med hende, eller tro jeg bare kun beskytter hende altid, men for fanden...jeg har sagt det en million gange til ham...arrrrrg, jeg er bare så vred.

han er for fanden 12 år gammel og burde da have forståelse for når et nej er et nej....men niks, han har jo kontrol over det...arrrrrk >(

jeg hidser mig ned igen...bare rolig :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

birgittemarie

Øv ha, kan godt forstå, du er tosset. Hvis jeg var i din situation, (eller rettere, hvis jeg var i din situation og kunne se det hele ude fra, for hvis jeg var i din situation, er jeg sikker på, at jeg ville have haft nøjagtigt de samme overvejelser som dig og ville være endt i samme ulykke ;) )
Nå. Men set herude fra ville jeg 1) tage motorcyklen og stille den væk til hun bliver stor nok. 2) sige undskyld til Christian, hvis jeg havde fået et flip på ham og havde luftet min mistro og så 3) stole på ham, selvom du har en fornemmelse af, at der er ugler i mosen... For den eneste måde, man får børn til at være ærlige over for én på er, efter min bedste overbevisning, at stole på dem. Man vokser med ansvaret, når man vises tillid, så man bliver flov over at have løjet og vælger at fortælle sandheden næste gang, har jeg oplevet i hvert fald.

Knus fra Birgitte

Anmeld

3. juni 2008

Plysbjørnen

Jeg kan godt følge dig... Er det ikke også noget med at der en aldersbegrænsning på sådan et djævelskab... Nå, men om ikke andet så ville jeg enten stoppe den i kælderen eller op på loftet, eller for filen Christian ikke har mulighed for at få fat i den...

Betina1978

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

sloggi sloggi sloggi. nu tager du det heeeeelt roligt!!!!
der er ikke sket hende noget. og christian elsker sin lillesøster. og uanset hvad der skete, så er han garanteret alligevel blevet lidt forskrækket over hendes fald. jeg er sikker på han tænker over det en anden gang.
og jeg tror sagtens han kan styrer hende på den motorcykel. bare sørg for at han ved han skal holde ved hende hele tiden.så har du gjort dit.
kom ind i kampen gamle;):P(L)

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Jeg tror også du skal lade Christians samvittighed komme ham tilgode, og så stole på det han siger. Og så lære ham lektien at ærlighed kommer man længst med ;)

Kan godt forstå du er irriteret over at skulle gentage dig, måske en anden infaldsvinkel ville hjælpe?? Ta en go snak med ham f.eks (?) Nu skal jeg jo ikke gøre mig klog på større børn da jeg kun har Oliver.

Og ja tæl lige til 10 :D

-Nadia

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

HEP.....;)...jeg er nede igen, og inde i kampen...

og er helt rolig igen...men jeg var odt nok vred, ikke ud af til, som det måske kan lyde til, men mest inde i mig selv, og derfor måtte jeg lige levere det vrede indlæg...sorry...

jeg lod jo også tvivlen komme ham til gode, selv om jeg alligevel ikke tror jeg var skide god til at skjule min arrigskab.

og jeg tog mig selv i flere gange at sige, hvad sagde jeg.

Kalaha...jeg tror sørme du har en pointe...måske var det bedre at lære ham at styre hende på den, for han er jo i grunden stor nok til det, men ak og ve, guderne skal vide han stoler mere på Tif end godt er, og jeg har virkelig forsøgt at forklare ham hvorfor det er så vigtigt han stadig holder godt omkring hende...

når hun sidder på gyngehesten, er han overbevist om at hun selv kan sidde der, bare hun har fat i håndtagene...altså...det er self. manglende forståelse fra hans side af, men nøj hvor er det svært at få ham til at forstå.

jeg håber da ikke jeg skræmte ham for meget, da jeg kom brasende, men det lød virkelig voldsomt.

well, jeg er ovre det igen, livet er for kort til vrede...det var bare lige et forhøjet blodtryk der skulle igennem systemet!

og ps...tak for alle jeres svar...i er sgu så søde

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

godt sloggi.
bar du fortæller ham hvordan han skal klarer hende så skal det nu nok gå. det er værre hvis du ikke forklrer ham det, og han så ikke gør hvad du mener han skal. han kan jo ikke vide dt så.
kram til dig gæve kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.