ja så kogte blodet fandme lige over...og er i ikke i humør til et hidsig indlæg...så zap lige tilbage til oversigten!
altså Tif har jo fået den her skide selvkørende mototcykel, sådan en polititing i fødselsdagsgave af farmor og farfar...og alle ved sgu godt hun er for lille til den endnu, men de gamle mente lige det var sagen til hende når hun blev lidt størrere.
Alle ved det er med livet som indsats, at sætte en unge på 10½ mdr. op på¨den, men alligevel syntes sønniken på 12 år at den bare lige er drøn spændene, og jeg kan jo godt forstå ham...så hver eneste dag når han leger med hende...så må jeg bede ham stoppe med den motorcykel, han syntes simpelthen at hun skal op på den...og jeg har en milliard gange sagt, lad nu være...det går galt, og hver gang får jeg standartsvaret...mor jeg passer jo på hende...og det er da også ok at han har følelsen af at have kontrol, men for helvede...kan han da ikke bare høre efter...
lige før, ja så gik det jo galt...Chr legede igen men hende..., og BANG, og stort vræææææl.
Jeg sprang ned af trapperne, for jeg kunne jo høre det var helt galt, og hev jo også tøsen ud af armene på ham...og opdagede at motorcyklen stod midt ude i værelset...
jeg er så skråsikker på at hun faldt ned derfra, men knægten siger hun bare faldt bagover mens hun sad ved spejlet ...og hun stoppede da også hurtigt igen med at græde , hun er altså ret hårdfør...men derfor skal man sgu da ikke kaste hende rundt...aj jeg er bare såååå vred.
hvorfor vil han ikke forstå hvor farligt det er...ja og hvorfor sætter jeg ikke det lort af h til indtil pigebarnet kan bruge den?:$
aj og jeg har dårlig samvittighed over for Chr. for tænk om det nu er sandt at hun bare faldt bagover, han skal jo heller ikke blive bange for at lege med hende, eller tro jeg bare kun beskytter hende altid, men for fanden...jeg har sagt det en million gange til ham...arrrrrg, jeg er bare så vred.
han er for fanden 12 år gammel og burde da have forståelse for når et nej er et nej....men niks, han har jo kontrol over det...arrrrrk >(
jeg hidser mig ned igen...bare rolig :(
Anmeld