Basson barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

sabi1979

Vi har en basson grande og vi er 100 % tilfreds med den  En rigtig dejlig barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Halbschön

mullesmith2 skriver:

Hej

Jeg har kigget en lille smule på barnevogne selvom der er meeeeeeget lang tid til vi overhovedet skal bruge den  Men ville høre om der er nogen der har kendskab til Basson barnevogne? Har forelsket mig i en basson grande classic nemlig.

Men hvis der er nogen der har haft eller har eller kender nogen der har sådan en vogn så vil jeg gerne høre om man evt. har været/er tilfreds med den ;-)

Hejsa..

Vi har en grande Classic og er rigtig glade for den.. Den er dejlig let, og med et langt liggemål der passer til vores lange dreng

VI har også lige købt klapvogn fra Basson... En Milan.. Rigtig lækker også ;-)

Anmeld

2. maj 2010

forår

Jeg har også en Basson Grande og er super glad for det.  Kan også som de andre kun anbefale  den.

Anmeld

2. maj 2010

mullesmith2

Det lyder bare godt der er så mange der har en Basson, Hvis ikke den kan være i bilen kan man så ikke hænge stellet på sådan et cykelstativ bag på bilen? eller det gør man måske også uanset? og så bare selve kassen i bagagerummet. Men jeg tror heller ik vi kommer ud og skal køre så meget med barnevognen i bilen til den tid. Syntes det bløde for i basson vognen er så dejligt det er faktisk derfor jeg har forelsket mig sådan i den fordi den er så blød  Og så kan man få den i tvillingevogn med samme for hvis jeg nu venter tvillinger hehe.

Kram mulle 8+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.