Basson barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. april 2010

mullesmith2

Hej

Jeg har kigget en lille smule på barnevogne selvom der er meeeeeeget lang tid til vi overhovedet skal bruge den  Men ville høre om der er nogen der har kendskab til Basson barnevogne? Har forelsket mig i en basson grande classic nemlig.

Men hvis der er nogen der har haft eller har eller kender nogen der har sådan en vogn så vil jeg gerne høre om man evt. har været/er tilfreds med den ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

sbs78

Kan kun anbefale den. Vi har selv en basson grande, og vi er super glade for den.

Anmeld

19. april 2010

Sofia24

Hej!

Vi overvejer selv at købe netop en Basson Grande, så har forhørt mig rundt omkring hos forskellige forhandlere.

Den langt overvejende holdning er at det er en super god kvalitet man får for pengene - da den jo ligger i den gode pris-ende

Så her bliver det nok sådan en vogn!

Hører også gerne andre som har erfaring/kendskab med Basson?

Knus Sofia 26+0

Anmeld

19. april 2010

sarulee

Vi har sådan en til Mille. Har altid været meget tilfreds med den, kvaliteten er helt iorden. Men hvis man skal fragte den i bil, synes jeg den fylder utrolig meget. Vi har selv VW stationcars, så intet problem, men har prøvet at stoppe den i andre biler og det har da til tider været en udfordring.

Men altså vi pakker den i bilen mandag, torsdag og fredag, så man vænner sig jo til det efterhånden

Og ud over at den er stor er jeg meget glad for den.

Anmeld

20. april 2010

LLN

Vi købte en basson da vores datter på nu 11 år blev født. Hun brugte den i næsten 3 år. Den er derefter gået i arv til lillebror som også brugte den i næsten 3 år. Nu har fætteren så arvet den til dp vogn og den kommer nok til at gå over til lillesøster også da han er kommet i børnehave.

Den er brugt dagligt i 8 år i løbet af de sidste 11 år. med et par pauser. Den hænger på ingen måde og det mørkeblå stof er stadig pænt. Det er falmet en lille smule, men det er ensartet så den ser bare lysere ud en den var fra starten. Det eneste der er gjort ved den er at jeg har skiftet velcroen på overlæderet, men det var efter næsten 6 års brug. 

Anmeld

20. april 2010

Patrick07

Har selv basson godt nok er det ikke Grande...  Men vi ville ikke bytte den for noget i har været super glade for vores... Så når nr.  2 kommer får han/hun også lov at bruge den

Anmeld

20. april 2010

MaleneG

Jeg har en basson vogn, og er så glad for den.

Den køre upåklageligt, knirker ikke, er nem at håndtere mm.

Anmeld

20. april 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

Hej

Jeg har kigget en lille smule på barnevogne selvom der er meeeeeeget lang tid til vi overhovedet skal bruge den  Men ville høre om der er nogen der har kendskab til Basson barnevogne? Har forelsket mig i en basson grande classic nemlig.

Men hvis der er nogen der har haft eller har eller kender nogen der har sådan en vogn så vil jeg gerne høre om man evt. har været/er tilfreds med den ;-)

det er lige sådan en jeg gerne vil have, når det er. min moster har en, og den er bare så fin, hendes er brun, jeg vil dog grene have den i helt sort, men der er rigtig mange praktiske ting ved den, som gør, jeg vil vælge dne frem for andre barnevogne, fik snakket med en på gaden som havde en, og hun havde kun positivt overfor basson grande classic. Hun sagde dog man skal tjekke med ens bil, for den fylder meget, så ikke alle biler vil have plads til den, så det er noget vi skal prøve inden vi køber, ellers kun positivt

Anmeld

20. april 2010

Lone Jakobsen

vi har også en basson....kan bare ikke huske hvad den mere hedder...men den er vi super tilfredse med.

Anmeld

20. april 2010

Christinahr

Min mor købte en brugt da min den store på lidt over tre blev født og den lever i bedste velgående. Vi har så tyv stjålet den nu og vi bruger den rigtig tit. Jeg synes den er rigtig god at gå med i forhold til vores klapvogn f.eks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.